Watvoor beleg op brood bij ruim 7 maanden

Hallo,

Vandaag bij het CB geweest en ik mag overstappen op brood.
Watvoor beleg gebruiken  jullie en hoe kan ik het evt beter aanpakken (drinken erbij, ministukjes ed)?

Groetjes,
Dorien
 
hoi hoi mijn dochter is nu 6 maanden en wij mochten van de week ook beginnen mwet brood ik heb haar erst op een korstje laten slabbelen om te zien of ze het wel lekker vond daarna telkens kleine stukjes geven van het zachte brood en nu porbeer ik van de week met een heel dun laagje boter er op voor de smaak ik vrag me ook inderdaad af waneer ga je er beleg op doen en wat voor belge zoet/hartig groetjes annemarie
 
Ik mocht vanaf 6 maanden ook brood gaan geven. Ik mocht er smeerworst, smeerkaas (vind hij niet lekker) of appelstroop op doen. Ik geef hem net zoveel hij maar wil, maar meestal heeft hij aan 1/4 boterham wel genoeg, zonder korsten. Die geef ik dan als tussendoortje.
 
Mijn zoontje kreeg in het begin niets of een beetje boter op zijn bammetje. Hij at in het begin een halve en later een hele.
Nu is hij 14 maanden en varieer ik met boter, appelstroop, smeerworst, smeerkaas. Hij krijgt nu 1 á 2 boterhammetjes tussen de middag.

Groetjes,
Marieke
 
Hoi,
Mijn zoontje is pas begonnen met de boterham toen hij 8 maand was. Hij was er
eerder nog niet aan toe.
Ik heb in het begin ook korstjes gegeven als tussendoortje.
Als beleg heb ik in het begin smeerworst en smeerkaas gebruikt. Wel altijd met boter
eronder omdat daar stoffen inzitten die ze (net als wij) nodig hebben.
Nu is hij 14 maand en vindt hij alles op de boterham lekker.
Ik ben wel begonnen met hele kleine stukjes geven en dit is langzamerhand steeds
groter geworden. Hij eet tussen de middag 1 boterham en ik geef hem daar 120cc
melk bij.
Succes ermee
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Terug
Bovenaan