Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben nu 38 + 4 zwanger, dus ik zal het niet worden. Het is hier nog heel erg rustig....Maar het begint nu wel te kriebelen als je zo leest dat de eerste er al is!!!
oei spannend hoor!! Heb er ook al helemaal zin in!! Ben alleen 'pas' 28juni uitgerekend, dus zal niet de volgende zijn hihi...
Verlof is begonnen, vandaag de wagen binnen gehad, ben er nu bijna helemaal klaar voor :~D
Aftellen!!!
Groetjes Maris
Nou hier kan zomaar eens een mei mama zitten.
Vandaag bij de gyn geweest en groeiecho gehad.
De kleine gaat niet erg goed meer met de groeilijn mee.
Dus as zondag ctg en dan woensdag weer ctg en echo en als het dan nog geen stijgende lijn is gaan ze me inleiden....
Best spannend hoor, dus waarschijnlijk ook een mei mama.
ik denk dat ik de volgende word.ik wordt n.l maandag aanstaande (23-5) ingeleidt dus een hele spannende weekend nog.ik ben alleen wel eerlijk gezegd een beetje bang omdat ik 4 jaar geleden een keizersnee heb gehad en dat brengt toch wel risicos met zich mee zo een inleiding.dus duim voor me dames en jullie horen wel van me hoe het gegaan is.