wauw!!! ik wil even vertellen hoe trots ik ben op mijn Jasmijn!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, jullie hebben vast wel gelezen de afgelopen tijd wat voor ''slaapproblemen'' ik met Jasmijn had!
ze kwam steeds tussen 4 en 5 en sliep dan niet weer!

we zijn nu ook al een paar weken bezig met het afbouwen van de inbaker doek!
s''morgens gaat het heel goed, en als ze s''avonds rond half 6 naar bed gaat, krijgt ze de doek ook niet meer om. dan is het eerst wel bijna twee uren huilengeblazen, maar daarna slaapt ze lekker! en gister na de laatste voeding, dat is een papfles heb ik de doek ook weggelaten. en ze heeft geslapen tot 06:00.
(de laatste paar dagen is ze trouwens steeds al rond 06:00 wakker en dan sloemert ze wat tot half 8)

ik heb haar vanmorgen om 06:00 in de doek gelegd omdat ze toen wat aan het huilen was, en toen werde Jasmijn en ik wakker om 08:30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vanaf 06:00 had ik geen kik meer gehoord!!
ik hoop dat ze nu dit volhoud, zou heerlijk zijn!!!

ik ben super trots op haar!!

ik werd ook al aarig vermoeid door de korte nachtjes!! even geduld hebben denk ik! bij mij gaat het steeds beter!!!!!!

liefs Wilma en Jasmijn 28 weken

Wow wat goed zeg! Wat kan je trots op je kindje zijn he, als ze zo lekker slaapt. En nou duimen dat het zo goed blijft gaan, maar dat zal vast wel. Een dikke  voor je meissie hoor.

Wat lekker meid...zou er wat in de lucht zitten?

Noami is ook zo'n drama met slapen en die heeft nu vannacht van 19.45 tot 5.45 geslapen...en daarna weer tot 7 uur (had ze door die lange nacht nog meer honger). Toen heb ik haar weer slapend in bed gelegd en sliep ze tot 9.30 hoera!!!!

Ilse werd om 6.30 wakker en die heb ik een fles bambix gegeven met de mededeling dat het nog wel erg vroeg was en die ging ook weer lekker slapen...ook tot 9.30 (nog een keer hoera)

Fijn toch als ze een keer meewerken hihi...duimen dat zich ze allemaal vannacht weer zo goed gedragen

groetjes Yvonne

hihihi ja idd, ik ga ook weer duimen voor zulke nachten en ochtenden.

liefs Wilma

Fijn zeg!

Zal ook voor je duimen dat het zo goed blijft gaan!
Groet, Anne

Dat is fijn zeg, kan je zelf ook weer een beetje bijtanken!
groetjes,
Ruth

Terug
Bovenaan