Wauw.... mag meteen beginnen?

Hoi Dames,

Ik had gisteren mijn 1e afspraak met een nederlandse gyn. Ik mn verhaal gedaan en hij heeft me meteen aan de clomid gezet, op dag 5 ipv 3. Anders moest ik weer een cyclus afwachten. Gweldig zo'n man die met je mee voeld. Maandag bloedonderzoek en kijken hoe mn eitjes groeien. Zou ik dan over een jaar of 1,5 echt een keer mama worden? wauw....

Nu even kijken wat jullie ervaren hebben tijdens het slikken.

Liefs Es

Hoi Esther,

Wat goed zeg! Fijn dat iemand je begrijpt en je gelijk wilt helpen! Ik weet nog goed dat wij met IUI mochten beginnen, ik was zooo blij alsof we zal zwanger waren haha stom he. Ik heb zelf 7 maanden clomid geslikt. Ik krijg er bijna altijd hoofdpijn van en soms ook van die rare buien. Maar dat kan natuurlijk voor iedereen verschillend zijn. Ik wens je bij deze heel veel succes en ik ga voor je duimen dat je snel mama mag worden :)

Liefs Kim

Hey hey,

Succes met de clomid. Ik heb nu me tweede rond clomid gehad. En ben nu drie dagen overtijd. Durf alleen nog niet zo goed te testen, bang voor negatieve uitslag. En mocht hij negatief zijn dan gaan we naar een dubbele dosis clomid.

groetjes angelique

Hoi Meiden

afgelopen 2 weken elke 3 dagen bij de gyn geweest. en met clomid nog steeds een lange cyclus. Maar afgelopen dinsdag of woensdag zijn mijn 2 eitjes gesprongen volgens de gyn. Niets gevoeld. Wel ons huiswerk gedaan haha. Aankomende dinsdag moet ik bloed prikken om te kijken of het goede eisprongen waren, en mocht ik dan over 2 weken toch ongi worden dan gaan ze een baarmoederfoto maken. Daar kijk ik wel tegenop eerlijk gezegd.

spannend, leuk, informatief, interessant maar ook een beetje eng....

Terug
Bovenaan