Wauw wat een thuiskomst!!!

A

Anoniem

Guest
Jeetje meiden, ik ben er echt helemaal stil van.......
Wat leuk om zoveel leuke lieve berichtjes te lezen als je thuiskomt.
Ik heb zo lang gehoopt dat ik ook een keer zo'n leuk berichtje mocht schrijven en nu is het dan zo ver!!! Ik dacht, ik schrijf even een nieuw berichtje, dan leest iedereen het tenminste....hihi

Ik geloof het nog steeds niet helemaal en het blijft raar, maar ja, het lijkt toch echt waar te zijn...Mijn mannetje was helemaal perplex! Wist ook niet wat hij moest zeggen..... Hij wil alleen morgen perse nog een keer testen zodat hij er ook een keer bij kon zijn. Mijn ouders en zijn ouders vinden het iig helemaal te gek. Ze zijn echt allemaal heel blij. Nu moet ik het alleen nog even gaan beseffen, en natuurlijk hopen dat alles goed gaat.....

Maar goed, lieve meiden:Onwijs bedankt, en kom gauw met me mee!!!
Liefs en dikke knuffels Annet

Als je het niet erg vind, reageer ik even hier!!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik ben super blij voor je.
Strooi wat hormoontjes rond, ik kan ze goed gebruiken.
Ik ga me zometeen wel eenzaam voelen hier, iedereen die hier al wat langer rondhangt, gaat me ineens verlaten.
Geniet in ieder geval lekker van je zwangerschap (en ik hoop tot op het augustusforum)

Dikke kus, Ukkepuk

Oh, Annet, wat geweldig!!!
Van harte gefeliciteerd!

Ik ben hier niet meer zo vaak op het forum, omdat het bij ons inmiddels ook wat langer duurt, het geeft iedereen weer wat moed.

Geniet ervan!!!!!!!!!

het is je gegunt !!

enne..... tot op het augustus-forum !!!

Liefs
DiSIlva

Annet, héél erg gefeliciteerd!!! Een hele fijne zwangerschap gewenst, en tot op het augustus-forum.
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan