Wauw, ze lacht!

Oh, wat is toch altijd weer een leuk moment, het eerste lachje!
Ze kan het inmiddels al een week, maar ik dacht in het begin, dat heb ik vast niet goed gezien, want met 3 weken is toch veel te vroeg!? Maar inmiddels is het zo duidelijk, ze lacht echt bewust naar ons!
Ze is er dus lekker vroeg bij, ha ha!

Eerste mijlpaaltje is weer binnen, hi hi!

Hoe oud waren jullie kindjes, of zijn jullie nog aan het wachten erop?

Groetjes, Karin
(trotse mama van Eveline 21-02-09 ;-))

Hey Karin!

Prachtig he, het eerste echte lachen.
Mijn zoontje lacht ook al wel een weekje (geboren op 24-2-2009), vooral als ik hem voor me houd en dan hoge geluidjes maak, en een beetje met m'n hoofd knik of nee schut, dat vind hij erg leuk. Zo nu en dan krijg ik echt een mooie lach te zien. Maar ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik me afvraag of het echt al een bewuste lach is!!!!!!!!!!

Maar wat maakt het  uit, we kunnen er nu alvast van genieten...!

Liefs supermams  

de eerste bewuste lach hadden wij afgelopen week.
dus met 5 weken!

erg leuk.. als ik hem uit zijn wiegje haal en hem begroet, krijg ik een dikke glimlach terug!
heerlijk!

Jasper lacht ook al, vanaf dat ie 4 weken is. De cb arts dacht dat ie echt bewust lachte naar haar, hihi ik dacht dat, dat nog niet kon en vond het natuurlijk stiekum ook niet zo leuk als ie naar haar als eerste lachte..
Maar de volgende dagen deed ie het iedere keer als ie goed wakker was en we tegen hem kletsten of knuffelden. Die stuiplachjes zien we meer als ie moe is en in slaap valt, dus ga er van uit dat ze toch wel echt zijn hoor....

Echt super leuk!!!

Hebben jullie ook dat als je bijv. je mond opent, of juist tuit dat je beeb je nadoet?? Zo'n leuk spelletje....

gr Dana

Super he dat lachen!!!

Cas doet het vanaf vorige week (ruim 4 weken oud). Ik had wel balen, want hij lachte het eerst naar papa!! Maar nu doet ie het steeds vaker. Meestal als hij net wakker is en ik tegen hem klets. Dan krijgt hij echt zo'n stralend gezichtje.

Gezichten nadoen is idd een heel leuk spelletje. Hij kijkt me dan heel intensief aan, en spant zich heel erg in om net zo'n gezicht te maken. Heel leuk om te zien.

Hier alleen nog maar 'stuiplachjes' hoor...ach, Tijmen is ook pas drie weken. Onze oudste lachte met drie weken dus het kan eraan komen maar het kan ook nog een tijdje duren, we wachten geduldig af...Wel slaat ie al tegen een speeltje aan, knap hé

Wat fantastisch he die lag daar doe je het toch allemaal voor. Onze kleine meid lacht nu echt sinds een week zal wel een foto plaatsen als ik ze op de computer heb gezet.

Trotse mama van Daphne

Terug
Bovenaan