WAUW

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Shanice begint eindelijk langere afstanden los te lopen. Ik ben zo blij ze is nog wel wat onzeker maar het gaat steeds beter. Milton liep met 14 mnd al los dus het gaat zowat gelijk op grappig he.

Milton is zindelijk overdag was hij het al maar snachts niet en nou is hij 2 keer zonder luierbroekje naar bed gegaan en droog he. Hij is al ruim 2 weken droog in de nacht ben zo blij. Kan ik de luierbroekjes voor Shanice bewaren maar ik ga denk ik het toch wel van de zomer proberen met Shanice.

groetjes lisette

Hoi Lisette.
Ik heb even een vraagje aan je....je gaat je dochtertje al zindelijk maken??? En ze is van de zomer ongeveer anderhalf???
Kun je me laten weten hoe je dat doet?? Ik ben erg benieuwd. Ik heb geen idee namelijk hoe en wanneer ik daarmee moet beginnen met Jauke. Hij is van de zomer ook zo ongeveer 1,5 jaar oud en ik vond het nog wel erg vroeg ervoor......
Ik hoor graag van je,

groeten Lonneke

Ik denk hoe vroeger hoe beter. Ze moet er ook wel klaar voor zijn. Ik ga onderbroekjes kopen voor de zomer en laat er lekker achter buiten mee rondlopen dat gaan ze toch ook vies vinden een natte broek of een poepbroek.

Milton ging weleens mee naar de wc om te kletsen hihihi. Maar dan zien ze wel gelijk hoe het moet. Ik heb het bij Milton ook niet gepushed het komt.

groetjes lisette

Ik ga het proberen maar niet pushen bij Milton is het ook vanzelf gegaan ik heb niks beloofd of beloont want ik heb het idee dat het niet zo werkt. Ik zie het bij iemand anders die beloofd de zoon wat en zodra het voor hem goed is doet hij het weer in zijn broek. Met het idee krijg ik straks weer wat als ik mijn best doe.

Terug
Bovenaan