WAUW

Hallo meiden

Nou is even wat leuks ik heb gisteren een superdag gehad. Ik ben naar de diplomauitreiking geweest van mijn man hij heeft een speciale Award gekregen omdat het nog nooit eerder is voorgekomen dat iemand zoals mijn man zo super is geslaagd. Ik kreeg ook de complimenten leuk he en de award was ook wel voor ons bedoelt.

Toen we thuiskwamen is mijn man na 11 jaar op zijn knieen gegaan met een roos of ik met hem wil trouwen zo lief hihihih. Ik had hem ook altijd zitten pesten wannnee komt die ring en nog niet zo lang zit er een bruidkledingwinkel in het dorp en we liepen ervoor bij ik riep tegen shanice en milton incl vader hey kijk mooi he hint voor jou papa hahaha.

avonds moest ik op gesprek op school voor Milton
Hij doet het supergoed en is zo wijs en pienter en is zeker over naar groep 2. Ik moest wel lachen want ik kreeg de opmerking dat ze vinden hem zo super nederlands praten met een buitenlandse vader. Milton riep ook tijdens het WK ik word geen voetballer want dan moet ik teveel rennenen word ik gauw moe ik word wel dokter van de voetbal hihihih
Nou nog een mooie woning dan kan het niet meer stuk ik wou het even kwijt .

groetjes een trotse moeder en vrouw hihihih

hey lis

ik kreeg er gewoon kippenvel van!!!
wat ben ik blij voor jullie!!!!

wat knap van je ventje zeg. dat hij geslaagd was wist ik natuurlijk al, maar zo'n award erbij.... super!

ooooo dus jullie gaan ook trouwen :D:D:D:D
van harte gefeliciteerd zeg!
al een datum in gedachten toevallig?? of ben ik nu weer te voorbarig hahaha.

wat goed dat milton het zo goed doet op school.
is de vakantie bij jullie nog niet begonnen?
nathalia zit al anderhalve week thuis.

ik dacht dat je vriend ook gewoon nederlands sprak??
zit ik er nu helemaal naast?

heb t trouwens nog even met erwin erover gehad, maar hij dacht er t zelfde over. we gaan niet naar zomer carnaval ivm aleiyah.
maar erwin zei eigenlijk ook t zelfde als ik:
dan kunnen ze beter naar 1 van de andere evenementen gaan (zoals die bavaria city race) zomer carnaval is niet zo heel veel meer aan. alleen de muziek is leuk, maar voor de rest....
heel veel vrouwen die bijna niks aan hebben op de "praal"wagens dansen. meer is het niet.
t klinkt leuker dan dat t is.
maar goed, de een zweert erbij, de ander vind t erg tegenvallen hahaha.

hoe staat t met de huizenjacht?

ik ga duimen dat jullie heel snel een ander huisje krijgen.
krijgen jullie btw geen urgentie, ivm milton zijn astma??

liefs, do

WAUW!

3 maal gefeliciteerd Lisette!
Super nieuws allemaal, je man zo'n award!
En dan trouwen, geweldig!
Milton is een wijze jongen, de dokter is veel belangrijker dan die voetballers (ik kan het weten, heb met de sport-arts van AZ gewerkt).

Hoe staat het nu met jullie huis?
Jullie waren toch op zoek naar een andere woning omdat deze woning niet goed is?

Geniet in ieder geval van je prachtige gezinnetje.

Liefs Monica

Hey lis,

Wat ontzettend fijn zeg, toch een enorm compliment zo´n award, wat zul je idd trots zijn op je vent en je dan ook nog ten huwelijk vragen, wat lief en fijn natuurlijk.
Vond het idd heel slim van hem om dan maar arts te worden, en wat fijn dat de lerares zo positief over hem was.
Hoe gaat het idd met het huis,jullie moesten toch kiezen voor tijdelijk ergens anders en dan terug, of een compleet ander huis?? weten jullie al wat jullie willen?

Liefs MJ

Hallo meiden dank jullie wel voor jullie lieve reacties

We zijn inderdaad nog steeds aan het zoeken voor een goeie woning maar als we die niet kunnen vinden blijven we gewoon waar we zitten en zoeken we naar een oplossing voor de problemen in huis.

@DO
We gaan ooit een keer trouwen maar weten nog niet wanneer ivm financieen. En inderdaad spreken we gewoon nederlands thuis hihihih.We weten zelf ook nog niet of we wel gaan naar het zomercarnaval maar ik begrijp het wel dat je niet gaat ivm die kleine. En urgentie hebben we al maar er zijn er momenteel heel veel dus schiet ook niet op.

Terug
Bovenaan