WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag mijn NOD...GEEN menstruatie toen ik ging plassen!!! Het is pas de eerste ronde, maar bij mijn twee eerdere zangerschappen was het de eerste en tweede ronde raak, had nu sinds mijn eisprong veel symptomen, maar durfde nergens op te vertrouwen natuurlijk. Eergisteren getest, te vroeg, maar toch een heel klein ieniemienie streepje te zien (dacht ik hoopvol, mijn man zag het namelijk niet :) )...Dus vanmorgen om 7 uur weer getest...Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan het haast niet geloven...De eerste ronde!?!??! IK, WEER zwanger??? De derde, ALLERlaatste keer....Ik ga er zo van genieten!!!!!!!!!! En wat wordt het moeilijk om niets te vertellen, ik hoop dat alles goed gaat en dat we een prachtig gezond kindje zullen krijgen.

Lieve allemaal, ik wens iedereen heel veel succes en geluk bij het zwanger raken en zijn, ik hoop dat er nog heel veel (aanstaande) mama's snel na mij mogen volgen. Misschien tot op het volgende forum?

Liefs,
Rijn

Nou super gefeliciteerd gaan we dus samen naar de juli mamaclub .
Nogmaals gefeliciteerd

gefeliciteerd! geniet ervan! enne dan vertel je ons alles maar ;) (zolang je het nog niet tegen anderen verteld) haha

Kijk, dat is nou goed nieuws!! :) gefeliciteerd en geniet ervan

meid gefeliciteerd, en wat super snel zeg. geniet van de zwangerschap.

liefs hilda

Terug
Bovenaan