Wauw!

Het is nu bijna 08:30 en we liggen nog in bed.
Hebben mekaar net verschrikt wakker gemaakt met de vraag wie het flesje vannacht gegeven heeft.
Allbei niet!!!
Dus: WE SLAPEN WEER DOOR!!!

Gideon heeft om 23:00 laatste flesje gehad.
Heb me lang niet meer zo uitgeslapen gevoeld! :-D

xxx

oh wat heerlijk Juulke! Bij mij is Dykra elke ochtend om 7.30 uur wakker, maar ze ligt er wel in om 20.30 uur. Heb een paar keer geprobeerd om nog een laatste fles te geven om 23.30 uur zodat ze 's ochtends later wakker is, maar ik krijg haar niet wakker en als ze wel wakker wordt dan drinkt ze een klein beetje en is ze toch om 07.30 uur wakker. Dus dat doen we niet meer, het is goed zo!

Oh lekker Juulke.
Juliaan is vandaag om 5:30 en gisteren ook,precies als papa moet opstaan om te gaan werken.
Goede wekker hè?

Ik denk dat binnekort de fles van 10-11 uur moet weg ,omdat Juliaan minder drink en wil gewoon geknuffel woorden.
Hij heeft gelukkig geen last van de prik,maar wel dikke plekken en hard iets aan te doen? tips!
FF kijken of morgen iets langer slaap.

Hier ook een kleine overwinning! !ste voeding vannacht om half 4 en daarna 7.00u... voel me ook heerlijk uitgeslapen moet ik zeggen! Hoop dat Florian dat lekker volhoudt!

Ooh lekker joh ik denk toch dat het met dat sprongetje te maken heeft gehad hoor. Jochem had er overddag erg veel last van en jullie Gideon jammer genoeg 's nachts......
Teminste als het dat is want is en blijft gissen ze kunnen nog niet praten war........
Hier heeft onze vent om 21 u zijn pap fles gehad en vanmorgen om 6uur melde hij zich dus dat is super!

Lekker joh, is toch genieten!?!?

Tim zit sinds een paar dagen op 4 voedingen en krijgt de laatste nu rond 21.00/21.30. Vanmorgen werd hij om kwart voor 7 wakker. Ideaal voor ons (niet dat het in het weekend iets uit maakt) want dat is handig met de oudste die naar school moet.

Terug
Bovenaan