Wauw!!

Zijn jullie ook nog zo ontzettend aan het genieten van de zwangerschap?? Ik blijf echt allemaal binnenpretjes houden, vooral wanneer de kleine actief is. Ik zit de hele dag met een grote grijns op mijn werk, hihi. Ook zie je nu echt een golvende beweging van mijn buik als de kleine zich omdraait, en dit voelt zo bijzonder! Het is nu echt goed voelbaar en zichtbaar.
Ik ben al zo blij met dit kleine wonder!

Liefs

Fijn he? Het blijft bijzonder te bedenken dat er echt een klein mensje in je buik zit!
Lekker blijven genieten zou ik zeggen.

Dit is mijn tweede en ik moet zeggen dat ik deze keer heel wat meer ontspannen kan genieten :)

Sparkle

Ik klets ook veel tegen mijn buik. Dan zit ik aan mijn navel en schopt hij er tegenaan, zeg ik: 'sorry hoor, wilde alleen even kijken of mijn navel al op ploppen staat'. En heerlijk die bewegingen, het is een aardig voetballertje, veel drukker dan de meiden voor mijn gevoel..

Geweldig, he!
Mijn man praat nu elke avond even tegen de kleine en daar reageert ie echt op. Gaat ie draaien en schoppen. Om hem 's avonds rustig te krijgen, heb ik een Woezel en Pip muziekknuffeltje, die leg ik tegen mijn buik aan.

Terug
Bovenaan