wauwie , hartje gehoord

Joepie, heb gisteren eerste echo gehad. We kregen eerst wat vragen over ziektes die in de familie voorkwamen. gelukkig niet. en daarna gingen we meteen kijken.
Omdat de baarmoeder nog heel diep zit, zag de verloskundige niks met de uitwendige echo. Dus het werd een inwendige echo.
En meteen zagen we ons kleintje zitten. Ik ben een dag verder dan we dachten. Dus vandaag precies 9 weken. Het hartje klopte ook heel mooi.
We kregen nog de vraag of we een nekplooi meting wilde laten doen. Dat willen we niet. Want het kan best zijn dat ons kindje een dikke nekplooi heeft , maar verder gewoon gezond is. en dat zou dan onnodige stress opleveren. Wel laten we met 20 weken een uitgebreidde echo doen. 28 april weer, dus nog maar een krappe 3 weken.
Gaat echt hard.
Gisteren ook aan mijn ouders verteld. Ze waren erg enthousiast. Me moeder was sprakeloos, komt eigenlijk nooit voor. haha.
Ben wel wat meer gerustgesteld nu. Kan haast niet wachten tot de volgende echo. hihi.

Groetjes,

Conny

Hoi Conny,

geweldig he! om dat hartje te horen. Wij hebben het dinsdag ook gehoord. Voor het eerst. Ik ging voor een andere echo (om de boorbloeding van mijn eileider te meten) maar toen zei ze zullen we ook nog wat leuks doen en liet toen het hartje horen! Geweldig!

Gr Ester

lijkt me heerlijk, dat je een hartje hebt gehoord en een goede echo hebt gehad!
Ik moet nog een week wachten en dat vind ik zooooo lang....

maar het wordt vanzelf weer vrijdag!

groeten en geniet lekker!

Erica

Terug
Bovenaan