Wauwie!

Het ging al lekker met Esther de laatste weken, maar nu zijn we helemaal blij...want....Esther zit op 4 flessen! Overdag wilde ze wel meer melk en 's avonds moesten we haar altijd wakker maken. Dus hebben we de flessen overdag vergroot van 180cc met 6 schepjes naar 210cc met 7 schepjes en iets meer tijd tussen de flessen gelaten. Om 19.30 uur krijgt ze nu haar laatste fles en slaapt dan niet door tot 6.00 uur zoals vroeger...nee...zelfs tot 6.45 uur. Hieperdepiep, hoera!!! Het gaat nu 2 nachten goed, dus ik verwacht dat het wel goed zal blijven gaan!

Wat wordt ze alweer groot, he? 3 maanden geleden dachten we nog dat we nooit meer een avond voor onszelf zouden hebben...

Groetjes,

Eveline

wow, wat goed! en wat fijn voor jullie!
wij geven nynke nog steeds om 23.00 uur een fles, zeker de laatste tijd omdat ze nu in tegenstelling tot een week geleden zelf wakker wordt.... daarvoor moesten we haar altijd wakker maken. denk je dat ze het ook zou kunnen als we inderdaad de hoeveelheid per fles zouden opvoeren? nynke is trouwens van 6 januari.
nou ja, donderdag naar het cb, dan vraag ik het wel.

groetjes,
daphne

Gefeliciteerd, zolang Laura haar flessen van 150-180 cc nog niet leeg drinkt, kan ik daar helaas nog niet over dromen, maar ja, die fles om 23.00 uur vind ik ook eigenlijk nog wel gezellig.

Hoewel een avond voor ons zelf.....

Zeg maar tegen Esther dat ze een grote meid is, dat ze haar ouders het zo naar de zin maakt!!!

Groetjes Ilona

HMMMM wat heerlijk... tja ik ben al blij dat mijn kleine meid al 2 nachten achter elkaar doorslaapt :) wat is geluk toch relatief ;)
Maar lekker hoor, zeker als ze daardoor ook nog eens nog langer doorslaapt, toch vreemd he hoe dat werkt en dat het voor ieder kindje ook weer anders werkt... het blijft puzzelen.

Groetjes,
Nymue

Ze gaat nu echt met sprongen vooruit he!! Lekker hoor!!
Ik kan me aansluiten bij Ilona, zolang ze haar flessen niet leeg drinkt zijn 4 voedingen nog ver weg denk ik.

groetjes Sonja

Hoi meiden,

Tja, Esther drinkt alles wat je haar geeft, uit ieder type fles...dus da's wel handig. En ik ben niet zo'n avondmens, dus voor ons is het wel fijn. Lijkt me echt lastig, als die flessen zo'n geworstel zijn. Maar hoeveel moeten kindjes minimaal binnenkrijgen? Een halve liter toch of zo?

En Daphne, als ik jou was zou ik het gewoon een keertje proberen. Niet geschoten is altijd mis... Esther is van 17 januari, dus jonger dan jouw kindje.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan