Wauwwwww!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Dylano heeft het gaan staan nu echt onder de knie. Vandaag in de box al een paar x, en in zijn bedje ook. Heb er foto's van, maar die staan op de PC, en ben een beetje te lui om daarnaartoe te gaan. Die houden jullie nog tegoed meiden!

Nu hebben wij een speelbord van Winny de Pooh, en daar kun je ook een tafeltje van maken... Zo speelt Dylano er nu mee.
Zit ik vanmiddag achter de laptop, zie ik wat in mijn ooghoek, wat denk je?? Loopt Dylano een paar stapjes met behulp van dat bord!!
Eer dat ik de camera erbij had, zat meneertje gwn weer. Maar wat kan het snel gaan zeg!!

Liefs een beretrotse Debby.

Zo Dylano,

wat ga je ineens vlug kerel. Goed van jou hoor. Nu nog even blijven staan totdat mamma er een mooie foto van heeft gemaakt!

Groetjes van Stijn en mamma!

Wat gaat het snel he! We moeten ze nu echt goed in de gaten houden!!

Birgit ook sinds een week of 2, ze trekt zich overal aan op. En vandaag zelf aan het raam!? We hebben naar de tuin ramen tot aan de vloer, staat ze ineens rechtop. Ik de badkamer ook, knipper met mijn ogen staat madam tegen t bad aan. En verder, elke stoel, keukenkastjes, stoelen, de bank de tafel, het krukje alles dus..

Ze heeft ook een loopwagentje, daar zit geen rem ofzo op en ze schuift er mee door de kamer, niet erachter maar aan de zijkant haha zal er een foto van plaatsen:

Sorry t zijn er meer dan 1.. maar ben natuurlijk net zo trost al jij!!

Evelien

tis hier ook de hele dag staan.en lekker naar buiten kijken.gr petra

Hoi Debby,
Geweldig he dat de kleintjes je steeds verrassen. Ik ben ook beretrots hoor op die kleine ondeugende van mij...
Van de week ook opeens:

En gisteren stond ze opeens aan zo'n activitytafel. Was ff naar het toilet en toen stond madam daar triomfantelijk.. helaas na 10 sec. knalde ze met haar hoofdje ertegen aan..
Dat vind ik dan wel eng hoor, ze vallen nu zo vaak. Gisteren wilde ze ook de hele tijd staan in de box, maar viel echt een paar keer goed. Helemaal overstuur. Maar na een paar minuten gewoon weer gaan staan. Heb toen maar een paar kussens in de box gelegd...   Hou mijn hart vast.. doodeng!!!

Liefs Ilone

Terug
Bovenaan