wazig

Ik merk dat ik steeds waziger wordt. Vandaag maar besloten dat ik niet meer moet auto rijden of moet fietsen. Ik heb er gewoon niet meer de concentratie voor en van een klein stukje ben ik doodmoe. Ik ben zo bang dat doordat ik niet zit op te letten er iets gebeurt. Laatst reed ik met de fiets de rotonde op.
In gesprekken zeker in een groep ben ik er niet meer bij met mijn aandacht. Ik heb moeite om goed te luisteren naar de sores van andere. Ik ben namelijk zo met mijn zelf bezig.

Ik zeg nu dan ook al weken dat ik alleen nog maar hooi in mijn hoofd heb wanneer blijkt dat ik weet eens iets vergeten heb of verkeerd begrepen heb.

Ondertussen begin ik er maar rekening mee te houden dat ik ook wel eens een juni moeder kan worden (31 mei uitgerekend). Ik wordt namelijk zo onrustig van de gedachten dat ieder moment de bevalling kan beginnen. Mijn eerste kwam vier dagen te vroeg dus ik had / heb hoop dat zij ook wat eerder komt.

Nou ik ben mijn ei weer kwijt en ik hoop dat ik zo weer lekker kan slapen en ik mij niet meer druk maak of ik morgen mee kan rijden met een buurvrouw voor een paar boodschappen. (jaja waar je je toch al niet druk om kan maken he)

groetjes Corinne

jeetje succes...maja ik mis mijn auto zo erg.. ik rij al vanaf januari niet meer.. ivm flauwvallen... en ik heb helaas geen fiets... ik heb wel het mazzel dat er op geen 5 minuten lopen een c1000 verderop zit.. alleen sinds 2 weken geleden kan ik echt geen kant op omdat ik te veel vocht vast houd... ik werd ook onrustig van oohhh het kan bijna beginnen.. maar na mate ik dichterbij de dag kwam... ben ik eigenlijk heel rustig gewordn... op een dipje van gister na... effe lekker huilbui.. en ik ben vandaag uitgerekend.. ds wie weet... succes ermee..

pfft, dat is wel irritant, dat je jezelf zo wazig voelt. kan je man savonds geen boodschapjes doen? ik hoop dat je niet overtijd raakt, maar voorkomen kun je het ook niet...

Terug
Bovenaan