"wazige klachten"

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik heb even een vraag over mijn "wazige" klachten.
Afgelopen vrijdagavond laat ben ik ongesteld geworden, nu dus een week geleden. Dit duurde t/m maandag. Vrij kort voor mijn begrippen aangezien ik normaal op 5 dgn zit en nu net 3. Voor mijn NOD had ik de bekende klachten. gevoelige borsten, spierpijn in mijn bovenbeen, steken links in mijn lies, soms ook rechts. Nu is mijn NOD dus al een paar dgn voorbij maar de klachten van het stekende/trekkende gevoel blijft evenals een lichte variant van spierpijn in mijn bovenbenen, een beetje een tintelent gevoel in de rest van mijn benen en soms steken in mijn zij (die je wel eens hebt als je hard gelopen hebt) Tevens ben ik extreem moe, maar dit kan zijn van de hoeveelheid uren die ik de afgelopen 3 weken heb gewerkt. Iemand een idee?? Lijkt me erg vroeg voor de eisprong.Dit zou normaal volgende week ergens zijn.

ik had afgelopen NOD ook veel minder bloedverlies en duurder ook korter ik was 3 dagen met een vlaag misselijk in de ochtend.
Heb een paar testjes gedaan maar die waren negatief dus ga er van uit dat het niks is.
Misschien kun jij ook een test doen weet je het zeker.
succes

Hier idem dito, alles loopt anders dan anders, ik begon ineens na 10 dagen na de eisprong te vloeien en het is ook véél korter dan normaal en heel weinig!!!! snap af en toe niks van m'n lichaam. Normaal ben ik helemaal beroerd tijdens die dagen, veel pijn in de onderbuik maar ook dat heb ik helemaal niet gehad. We gaan weer op voor de volgende ronde.

Maar wbt je eisprong, zou dat erg vroeg zijn, meestal is dat tussen de 14 en 16 dagen dacht ik. Ik weet niet of je net met de pil gestopt bent dat je daarom die klachten hebt???

Hoi Nynke,

Ik blijf nog steeds die krampen/steken houden, maar alle andere klachten zijn weg. Op het moment dat ik mijn nod had, zijn die allemaal verdwenen op de krampen na. Het is niet pijnlijk maar ik voel het natuurlijk wel. Ik heb besloten om deze maand nog af te wachten en deze week is normaal mijn eisprong dus ik weet op 10 sept meer. Ik heb ook een beetje "gewone" afscheiding dus al met al denk ik dat mijn lijf me voor de gek houdt. Ik ben nu 4 maanden pilvrij dus misschien ben ik nog een beetje aan het "ontpillen"..Voorheen had ik nooit geen klachten rondom mijn NOD en nu ineens vanalles, dus lang leve de hormonen zal ik maar zeggen

Terug
Bovenaan