WAZO- uitkering

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen!

Heeft iedereen ook een WAZO aangevraagd via het uwv?
Mijn werkgever geeft dit allemaal in orde gemaakt.
Maar het duurt wel erg lang voordat je wat hoort...
Heb al gebeld maar "het is nog in behandeling"
Ik wil zo graag dat al het financiele afgerond is als de baby komt.

Hoe zit het bij jullie?
Mama Natas

Mijn werkgever heeft dit ook doorgeven maar ik blijf ook gewoon door mijn werkgever uitbetaald worden. De verzekering betaald mijn werkgever weer terug.
Ik raakte ook al in stress omdat het nog in behandeling was en heb ze gebeld en het eerste wat ze vroegen was of ik een afspraak had gemaakt met mijn werkgever omdat die normaal gesproken gewoon mijn loos/salaris blijft betalen en dat hun het terug storten bij de werkgever. Dus toen was mijn stress ook gewoon weg.
Nu kreeg ik wel een brief thuis dat de werkgever het een week te laat had aangevraagd en dat ik nu een week minder uitbetaald krijg oid, maar naar mijn idee is dat het pakkie aan van mijn werkgever (hoop ik) want die krijgt ook een copy van de papieren. Als ik mijn loon maar krijg uit betaald!

Monique

Bij mijn weten wordt ik gewoon door mijn werkgever doorbetaald.
Ik heb er niets over gehoord.
Volgens mij worden zij terug betaald door de verzekering. Ik hoefde niets te regelen het zou allemaal in orde komen.

Ik heb vorige mnd ook gewoon mijn salaris gekregen.

Kruimel

Hier ook hetzelfde.
Mijn werkgever betaalt gewoon uit en krijgt het dat terug.
Vorige maand inderdaad ook gewoon salaris gestort gekregen.
Heb jij je salaris niet gehad dan? Zo wel, misschien even je werkgever bellen en vragen of het bij hen ook zo aan toe gaat...
Gr,
KC

Hoi,

Voor mij is dit denk ik een ander verhaal, aangezien ik op uitzendbasis werkte. Heb 1/2 augustus de wazo aangevraagd via het uitzendburo. Eerst kreeg ik een brief dat ik me ziek gemeld zou hebben per augustus. Hier heb ik achter aan gebeld naar het UWV en mede ook dankzij het uitzendburo is dit goed gekomen. Heb nu denk ik een week of 3 geleden een bericht ontvangen van UWV dat mijn uitkering akkoord is.

Weet echter nog niet wat ik ga doen na de zwangerschap. Heb dan geen terugkeergarantie of zo op mijn werk, dus zal ik weer op zoek moeten naar iets anders (of thuis blijven?!).

Groetjes,
Rolanda

Terug
Bovenaan