wc pot

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Nou ik heb vanmorgen voor het eerst sinds m'n laatste zwangerschap de wc pot weer eens van binnen gezien  ha ha lekker fris hoor. maar ik weet niet wat er gebeurde ik werd wakker en na een minuut moest ik rennen, zou ik ......? oh dat zou geweldig zijn.
nu een vraag aan jullie mijn cyclus is heel onregelmatig van 22 dagen tot 37 maar jullie snappen dat ik net als vele hier niet kan wachten of het wel of niet raak is....wat zal ik doen ? wanneer zal ik testen? 1 sept is het 28 dagen oh help

Groetjes, ineke

Hoi,

Als je het op kan brengen zou ik nog even wachten. Maandag is mijn NOD en heb gisteren getest. Nou hij was mooi negatief. En nu weet ik nog niks.

Gr Carmen

Hoi!

Oooh,dat is moeilijk.
Ik denk als ik dat zou hebben ik geen geduld kon opbrengen om te wachten met testen.
Maar ja,de teleurstelling is dan ook groot als blijkt dat je (nog) niet zwanger bent.
Ik kan je dus niet echt een raad geven...maar als je het voorgevoel hebt zou ik testen!

Heel veel succes,laat maar wat weten!

Liefs,Swinnie

Hoi Ineke,

klinkt goed dat je de wc pot van dicht bij hebt moeten bekijken..haha eigenlijk niet natuurlijk, maar als het mij nu zou gebeuren zou ik een hoop meer hoop hebben.. haha...
maar als ik jou was zou ik nog wel even wachten met testen... te vroeg testen heb je namelijk niks aan en dan weet je nog niks..
afgelopen maandag was mijn nod en ik heb afgelopen zondag al gestest... maar mooi negatief!!
nu ga ik morgen nog een keer testen, dus ik ben benieuwd..
als ik jou was zou ik in ieder geval tot 1 sept. wachten met testen, dat is wel heel moeilijk natuurlijk.. maar wel het beste denk ik.
trouwens ik heb mijn testen besteld via : www.sensitest.nl  en bij die testen zit een gebruiksaanwijzing waar op staat dat die test het HCG al kan meten vanaf 4 dagen voor je nod... dus dan zou je iets eerder kunnen testen.
nou ja kijk maar en wacht gewoon zo lang je nog kunt wachten...
heel veel sterkte en ik zal heel erg voor je duimen dat de test positief is.. doe je dat dan ook voor mij???

groetjes van mij

Hey Ineke !
Tjonge, je zou toch hopen dat dat inderdaad een goed teken is om de wc pot weer van binnen te bekijken...hihi.
Toch zou ik even wachten met testen, omdat je een onregelmatige cyclus hebt moet je eigenlijk uitgaan van de langste......heeeeeeeeeeeeeel moeilijk hoor om te wachten, ik weet er alles van, mijn cyclus is ook erg onregelmatig, de langste was 43 dagen.
Je moet natuurlijk doen wat jou gevoel je ingeeft, maar het is alleen zo jammer als je teleurgesteld word als je te vroeg test.
Succes, ik duim voor je dat het raak is, dat zou toch geweldig zijn.
Liefs van Miena.

hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie, en ja ik denk ook dat het verstandig is om nog te wachten met testen....voel me wel heel misselijk maar dat kan ook komen omdat er iets zit te broeien ga het proberen vol te houden tot 1 september.. zal niet makkelijk zijn dus als ik het niet kan volhouden bestel ik die test wel die oh oh ben de naam vergeten  maar goed die test dus.

ik ga zeker voor je duimen hoor oh we zitten allemaal in het zelfde schuitje he....tis toch wat die spanning enzo, maar gelukkig kunnen we er hier lekker over babbelen toch?

nou ik ga maar beginnen met duimen voor iedereen die gaat testen

Groetjes, Ineke

Hag meiden,

nou nou wat denk je... ga ik net naar de toilet... ben ik ongi geworden...
shit balen zeg..
maar wel fijn te weten dat na mijn miskraam mijn cyclus dus weer gewoon normaal op gang is...
maar goed, wel even een vette teleurstelling!

nou ja moest het even kwijt.... iedereen verder succes met wachten en met testen natuurlijk...

groetjes van mij

Hoi Faytje40,

Das jammer, maar inderdaad weet je nu dat je cyclus weer okee is.

Carmen

Terug
Bovenaan