weén?

hallo allemaal

van de week bij de vk geweest ze zij dat de baby al ingedaald was.
vandaag 31 weken 4dagen zwanger

eergisteren hebben we seks gehat
en gister avond kreeg ik ontzettende steken en trekkingen onder in de buik. en vagina. en voelde ik me lusteloos en kreeg ik het benauwd.
na enkele min weg blazen trok het weg.
na 10 min kwam het weer sterker terug.
en dat zon paar uur.

na enkele uren trok het langzaam weg
en werd ik vanmorgen wakker met een lusteloos gevoel in me buik en vagina.
na rustig ademen op de bank ging het al een stuk beter.

kan het zijn dat de weén zijn opgewekt door seks?

xxx
 
Hay hay,

Het klinkt wel een beetje zo. Het kunnen natuurlijk ook oefenweeen of voorween zijn.....ik zou bij twijfel even bellen dan gaan ze kijken naar de weekheid van de baarmoedermond.......

succes meid!
 
Al ingedaald betekent niet al volledig ingedaald. Het kan heel goed zijn dat de baby nog een stuk verder ingedaald is.
 
Heeft je vk ook een inwendig onderzoek gedaan om te kijken hoever?

Ik ben morgen 31 weken, mijn kleine is ook ingedaald, mijn baarmoedermond is alleen ook verkort, week en een klein stukje open. Ik wil je niet bang maken ofzo maar dat soort dingen zijn toch wel fijn om te weten omdat je dan dus niets (en dan al zeker geen seks) meer mag doen.
Als je vk je gewoon naar huis heeft laten gaan zal dat niet het geval zijn hoor, maar goed (ben zelf nogal bangig op het moment dus je zal het misschien wel begrijpen dat ik dit zeg).

Het kunnen ook gewoon oefenweeën zijn en weeën kunnen zeker opgewekt worden door seks :)
Als je onzeker bent en nog steeds last hebt van je buik en/of vagina zou ik toch even de vk bellen en vragen hoe of wat.
Succes ermee

Liefs
 
Terug
Bovenaan