We're back!!!!!!!! foto's

Hallo, daar zijn we weer!
Al met al is het een heerlijke vakantie geweest, ondanks de zieken en de 3 dagen regen die we hebben gehad.
Fabio heeft alleen niet echt veel kunnen zwemmen, maar hij heeft het prima naar de zin gehad!
Ik zal hier wat foto's plaatsen en mocht je nog veel meer willen zien, dan staat het eerste gedeelte van de vakantiefoto's al op de site van Fabio:

www.sjorsvrolijk.kijkonzebaby.nl  

Groetjes van Cissy

ik heb er zin in!

mmm lekker ijsje eten!

net wakker

spelen op het strand

mijn privézwembad

mijn 2 mannen!

Fabio is gek op Milkshake's!!

slurp!!

Fabio slaapt, dus mamma gauw bij de stradtent op het forum!!!

Ohw wat heerlijk zeg! Zijn jullie lekker uitgerust? Zeker lekker bruin geworden zeg! Ah heerlijk die zon. Gisteren was ze er nog, maar vandaag.... Hebben jullie wat zon meegenomen?
Wat fijn dat je zo genoten hebt en leuk dat je weer terug bent!
En nu maar bij lezen, hahahaha, dat lukt je nooit!

Ellen mv Julian

ohhh, ik heb er zo'n zin in .. ZOMER, WAAR BLIJF JE ??
Wat ziet het er heerlijk vakantie-achtig uit! En dat slurpmondje van Fabio met z'n milkshake! Haha, lekker hoor!
Ik ben blij dat jullie het leuk gehad hebben. Maaaar ik hou je niet langer op .. huphup bijlezen!
Liefs Nelleke

Wat een heerlijke foto's (vooral waar Fabio zijn milkshake drinkt) en wat fijn dat jullie weer terug zijn!!!

Jullie hebben het zo te zien erg naar de zin gehad..
Krijg er gewoon zin van in de vakantie!

Esmé mv Kay

Jaa!!! Daar is ze weer! Fijn dat het zo ´n geslaagde vakantie is geweest. En je hebt zon mee gebracht zie ik buiten! Tenminste, hier in Zeeland. Leuke foto ´s hoor!

Groetjes,
Nelly.

Jhaaaaa....daar zijn ze weer,het lijkt wel of jullie een hele maand zijn weggeweest.En wat een schitterende foto's hebben jullie weer gemaakt,vooral die van Fabio aan z'n shake!Geweldig lekker koppie!
Enne Cissy zo te zien een lekker kleurtje opgedaan,heerlijk..krijg zo zin in de zomer.
Blij dat jullie er weer zijn hoor!

Liefs Kitty en Tess

Hiya Cissy!

Welkom terug. Oh ik word helemaal jalours van je fotos, ik wil oohook! Heb ook ff op fabios site gekeken naar de foto's, en stiekum ook weer ff gegluurd naar de foto's van zijn eerste verjaardag, wat een verschil dan ineens, hij is nu echt een mannetje. Nou het ziet er naar uit dat jullie ondanks ziekte en rotweer toch nog een hele goeie vakantie hebben gehad.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan