We gaan door voor ICSI

Hé meiden,

We hebben het gesprek achter de rug en er is geen aantoonbare reden waarom er bij onze eerste IVF geen bevruchting heeft plaatsgevonden..alles is goed. 16 eicellen en goed zaad...en ze weten het gewoon niet..zooo frusterend. Maar ok het goede nieuws is dat we door gaan voor een ICSI poging. Ik heb nu een maandje rust en dan begin ik einde april weer met de Decapeptyl. We zijn weer in de race..hoop zo dat hier wat uit komt..

Jennifer, ik hoop dat alles lekker blijft zitten, en dat je de 25ste met goed nieuws komt. Spannend!!! En natuurlijk ook de andere meiden die in de wachtweken zitten.

Alle andere meiden die met ICSI en IVF bezig zijn, zet hem op!!

Mo

Voor Nikki en Sunshinejo,

Nikki: Wanneer ga jij beginnen met je volgende poging, ook in april toch? Is het al wat rustiger in je hoofd? Ik heb nu ook een maandje rust en dan gaan we er weer voor! Gaan we er samen voor toch!! Komt het vast wel goed met ons!

Sunshinejo: Sta je nu al op de skies? Ik weet je testdag even niet meer, hoop de je met een goed bericht thuis komt..toi toi toi!!

Mo

Hoi Mo,

Hoe gaat het met je? Bij mij gaat alles weer gewoon z’n gangetje. Toch sta je op en ga je naar bed met de tot op heden onvervulde kinderwens. Vind het soms echt moeilijk. Zeker nu in mijn omgeving weer een aantal meiden zwanger zijn. Maar ja…we kunnen er zo weinig aan doen en dat is, vind ik, nog wel het meest frustrerende.

Over ongeveer anderhalve maand begin ik weer met spuiten. Verwacht medio mei de punctie te hebben. En dan gaan we er weer voor! We slepen elkaar er wel doorheen hè?

Groetjes,
Nikki

Hoi Nikki,

Ik ga ook eind april beginnen met spuiten en dan begin mei de punctie, we lopen dan misschien wel redelijk gelijk. Ik ben nu vollop bezig met ons nieuwe huis, we gaan 12 april verhuizen dus dat is een flinke afleiding. Daarna gaan we er weer helemaal voor. Ik heb thuis even geen internet dus ik ben af en toe even "uit de lucht". Ik probeer je zoveel mogelijk te volgen.

Probeer te genieten van een maandje "rust" en het gaat vast goed komen met ons!

Mo

Terug
Bovenaan