We gaan er weer (nog) voor...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zoals ik bij 1 van de laatste NOD-lijsten had geschreven, was her maar de vraag of we deze ronde wel "mee zouden doen"......

Na een gesprek met mijn vriend van de week en wat gereken, hebben we toch besloten deze ronde ook weer flink te gaan klussen. Sowieso weet ik toch niet precies wanneer ik mijn eisprong heb. Ik dacht 2 maanden geleden precies te weten wanneer ik mijn ei had, maar toen werd ik vervolgens opeens een dag eerder dan verwacht ongesteld en vorige maand had ik zelfs opeens een cyclus van 26 dagen. Ik moet volgende week voor mijn werk een aantal dagen weg, maar met deze korte(re) cycli, zou het dus zo maar kunnen dat ik mijn ei daarvoor al heb, of op de dag dat ik weg moet.... Deze week dus regelmatig klussen en in ieder geval nog de dag voordat ik weg moet ;-)

Mocht het dan toch deze maand weer niet raak zijn, dan houden we een "pauze" van 2 maanden. Maar goed, eerst deze ronde maar weer eens afwachten. Ik hou jullie op de hoogte!!!

Of je ei is deze ronde eerder of de zwemmertjes van je man blijven iets langer leven....het kunnen verschillende factoren zijn waardoor het zomaar toch eens raak kan zijn ook al denk je zelf geen kans te hebben deze maand.

Veel klusplezier meid!

Succes meid! En wie weet ik het voor jullie deze ronde toch raak, veel klusplezier! ;-)

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan