we gaan er weer voor

Hallo meiden,

Ik ben net even bij de huisarts geweest en die bevestigde het verhaal dat ik een vroege miskraam heb gehad.
Heel ongeloofwaardig, maar waar.

Het enige voordeel dat ik hier uit kan halen is dat er een spontane zwangerschap mogelijk is! Ik was net begonnen met de onderzoeken bij de gyn. Ik had net een eerste (notabene negatieve) test na samenleving gehad.
Daarom vond ik die vage positieve zwangerschapstest zo onwerkelijk. Ik ging er helemaal van uit dat het in ieder geval deze maand niet zou lukken. Wel dus! Dus meiden: een negatieve samenlevingstest hoeft nog niets te betekenen. Dat zei mijn huisarts ook. Dus ik hoop dat dit weer hoop geeft aan iedereen die een negatieve uitslag heeft gehad.

Voor iedereen die zwanger is: helemaal top!! Ik hoop dat er snel meerdere zullen volgen.

Liefs,
Anne

hoi anne,
da' s mooi, dat er een voordeel in t hele verhaal zit. ik zou dat ook wel hebben ja, t is toch welheel wat hoor, dat t in ieder geval mogelijk is! da's meer dan heel veel anderen kunnen zeggen! lijkt mij een fijn gevoel, maar wel jammer dat t door zo'n negatieve gebeurtenis duidelijk wordt....want een miskraam blijft natuurlijk heel erg en ik kan me voorstellen dat je daar ook over gaat piekeren, maar t komt natuurlijk best vaak voor, dus er is volgens mij grote kans dat je binnenkort wel een goeie bingo hebt!!! laten we t hopen,
lis

Terug
Bovenaan