We gaan er weer voor!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Iris 28 jaar en heb al een kindje van 15 maanden. En nu gaan we voor een 2e. Vorige keer hier ook gezellig gekletst.

2 weken geleden is het spiraaltje eruit gegaan. Ik wil wel nog een maandje rustig aan doen vanwege de bruiloft van m'n broer in augustus. Vorige keer hebben we er 6 maanden over gedaan.

We zullen zien, het is allemaal weer spannend!!!

Zag dat m'n oude profiel naam er nog stond, eventjes aangepast :)

Ja spannend is het weer hè? Wij hebben een kleine van 21 maanden en willen nu ook gaan voor een 2e. De vorige keer was ik al zwanger voordat ik het in de gaten had maar deze keer ben ik er veel meer mee bezig. Ik heb begin deze week m'n eisprong gehad dus wie weet..

Ja zeker, ik ben er nu minder mee bezig dan bij de 1e meer omdat ik eigenlijk nog 2 maanden wil wachten. Maar als het gebeurt vind ik dat ook zeker prima natuurlijk.

Ben ook helemaal niet thuis in eisprong enzo. Wanneer zou je het dan kunnen weten?

Ik voel de eisprong altijd anders had ik het ook niet geweten. Volgens mij zou ik nou over 1,5-2 weken kunnen testen als ik niet ongesteld word.

Dat had ik bij de eerste. We wilden het gaan proberen en zouden wel zien hoe het zou lopen. Toen was het dus meteen raak. Daardoor was ik er helemaal niet mee bezig. Nu vind ik het allemaal spannender. Ook omdat je zo vaak hoort dat vrouwen bij de 2e een miskraam krijgen of dat het niet meer wil lukken.

Leuk zeg toch best wat oude bekende. .. ik heb een dochter van april 2012 en was ook erg vaak hier te vinden. .. net gestopt met de pil en nog ff rustig aan ook... succes !!

Terug
Bovenaan