We gaan ervoor, part III

ha meiden,
we zijn alweer toe aan een nieuw topic!
Bij deze dus geopend.
Heb je een miskraam gehad en wil je graag weer zwanger worden, mag je gezellig met ons mee komen schrijven.
Wel zijn er al behoorlijk wat zwanger en hopelijk is iedereen zwanger als we met dit topic de 700 berichtjes bereiken!!!

groetjes
Patricia

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Phoeby
17/9
30/10
13/11
2e
1
-
33
Flevo
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

Janneke
7/7
?
?
4e
2
-
28
Gld
-

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
7/11
21/11
3e
1
-
31
Z-H
27/11-
15/12

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

San
14/9
17/11
30/11
2e
1

32
N-Br

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

11/11 echo
5/12 gyn
11/12 vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn
echo en 25/11 ha contr.
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje

2e

2

2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
17/11 9.00u
33
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
14/11
11.00
34
Gld
-

Zo als 1e het schema doorgeschoven en dan begin ik dit topic meteen maar met het strooien van wat glitters, want die heb ik tot nu toe nog steeds bij me gehouden en na de goede echo van vandaag, kan ik ze wel uitdelen!!

gebruik ze he!

liefs
Patricia mama van Bas*

Hee Patricia,
Wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!! Je bent nu 13 weken en mag wat zekerder worden, al zal dat in jouw situatie niet gemakkelijk zijn! Fijn dat je tussendoor nog even bij je huisarts langs kan gaan. En je opgeven als vrijwilliger voor studenten is misschien ook wel iets voor jou.....
Ik was trouwens aan het gluren bij de buren en las wat iemand op de vlindersite van Bas* had gezet. Afschuwelijk dat mensen zo kunnen oordelen, en dan ook nog anoniem. Goed dat je het bericht gelijk hebt verwijderd. Hoop dat je het ook uit je hoofd kan verwijderen!

Enne, jij stiekemerd, zit ik berichtje te typen in part II en blijkt het topic vol
Nu welkom dan iedereen in part III!! En idd, allemaal zwanger voordat deze vol is, daar wil ik graag aan meewerken!!!

Hihi het is St Maarten, er zijn hier al heel wat kindjes aan de deur geweest. Wel schattig hoor, hoop dat ik ook over een paar jaar mee kan lopen met mijn peuter!!

Thanxxxx voor de glitters, heb ze hard nodig!!!
Nog een dikke week geduld, hopelijk kan ik dan ook met goed nieuws komen!!

Hoe zit het trouwens met de andere meiden die deze week NOD hebben????
Laat gauw wat van jullie horen!!

Hey ladies!
Joepie onze 3e topic alweer!!!

pat: super gefeliciteerd met je goed echo's!! Heerlijk meid. En nu..............genieten!

Laura: je ei is er weer vandoor las ik. Hopelijk richting baarmoeder!!!! Lekker warm.................................
Ook hier hebben we wel 13 kindjes aan de deur gehad. Allemaal in 1 keer. Omdat de huizen verspreid liggen verplaatsen ze zich in een paardentrailer + auto. Zo zijn wij er in 1 keer vanaf.
Volgend jaar gaat zoonlief ook mee.

Janneke: veel plezier vanavond met het kijken naar je zoontje!!!!

Yosha: balen meid! ix aan. Nog steeds negatieve testen. Ik heb nog wel een beetje hoop voor je hoor meid!

Roos: gelukkig is je bloeden gestopt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je onzeker voelt! Het was ook wel heel erg eng. Zelfs voor ons!

Ik vind het een fantastische afspraak die patricia gemaakt heeft! Voordat ook deze topic vol is zijn we allemaal zwanger!!!!!!!

Grtz Linda

Patricia: wat top dat je echo weer goed was en heeeeerlijk dat je uk voor je heeft geposeerd!! Zie je, tis nu al een schatje!! haha

Ik heb je glitters zojuist van t scherm geschraapt, wie weet brengen ze ons geluk!!

En thanks allemaal voor t duimen, zelfs manlief zit nu aardig in de stress!! haha, hij vindt t nu ook wel erg spannend worden en merkt ook weer dingen op net als ik trouwens:
stemmingswisselingen
witte afscheiding
gevoelige borsten met grotere tepels (maar dat heb ik eerder gehad toen ik ongi moest worden)
zeur midden onderin buik
gevoel ongi worden, maar er komt niets...

Tja wachten wachten wachten....als de red devels morgenochtend er nog niet zijn ga ik weer testen hoor! Net zo lang elke ochtend weer totdat ik of ongi ben of een streepje zie!!

Ik ga even een bak koffie halen bij mijn buuf!

fijne avond,

liefs Yosha

Hoi allemaal!

Ik betrapte me erop dat ik gisteren een topic plaatste zonder me even netjes voor te stellen.
Niet zo netjes hihi!
Dus bij deze:

Ik ben Janneke, 30 jaar en ook hard bezig met proberen een kindje te krijgen.
Ik heb inmiddels 3 keer een mk gehad waarvan 1 bbz.
Sinds zaterdag weet ik dat ik weer zwanger ben, heel erg spannend dus!

Vandaag naar het ziekenhuis geweest, (die afspraak stond al omdat we verder de mm in zouden gaan) maar natuurlijk konden ze nog niet veel zien. Wel dat mijn baarmoederslijmvlies mooi dik was en een zwart vlekje wat een vruchtzakje kan zijn..
Volgende week mogen we weer terug!

Zoals ik al in mijn andere topic schreef ben ik heel gespannen en denk ik bij alles wat ik voel dat het misgaat.
Ik hoop hier lekker mee te mogen kletsen!

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan