we gaan ervoor!!

Nou we hebben het er afgelopen week nog even goed over gehad maar we gaan echt voor onze kinderwens. Het was eigenlijk al helemaal duidelijk maar toch even nog goed over gehad o.a. over de concequenties m.b.t. werk, financiën, opvang enz. Ik weet dat we daar erg vroeg mee zijn maar je moet natuurlijk wel weten waar je aan begint! a.s. vrijdag trouwen we en daarna (maandag) gaan we op honeymoon. Nu zie ik net op babybrabbel (wat een leuke calculator!) dat zondag, maandag en dinsdag mijn vruchtbare dagen zijn..... Ik weet het, de kans is klein dat het meteen raak is maar dromen mag natuurlijk altijd! :)
Dat zou toch wel romantisch zijn, zwanger op de honeymoon, hhihihi Nee hoor ik ga er niet vanuit want dan kan het zeker niet tegenvallen en ik weet heel goed dat het nog heeeeeeeel wat maanden kan duren......
Ik wilde jullie gewoon even op de hoogte brengen en jullie zullen mij hier regelmatiog zien met mijn vragen en antwoorden!!!
Doeiiiiiii
 
Hoi Tika,

Heel veel geluk en succes toegewenst a.s. vrijdag !! En het zou inderdaad romantisch zijn op je honeymoon zwanger raken. En je bent van harte welkom met je vragen en antwoorden.

Groetjes Biaggi.
 
He Tika,

Wat leuk dat je gaat trouwen. Ik ga zelf over 2 weken trouwen!! Ben je al nerveus?
Zelf ben ik in januari gestopt met de pil maar heb helaas al een miskraam achter de rug. Tijdens onze honeymoon proberen we het gewoon opnieuw.
Meid, heeeeel erg veel plezier vrijdag en op je honeymoon en hopelijk kom je snel met goed nieuws op het forum.

Groetjes Frédérique
 
Hoi Tika,

Ik heb wel 100 keer uitgerekend of het financieel allemaal wel kon, dus je bent niet de enige, hihi!
Ik wil je voor vrijdag alvast een hele fijne trouwdag wensen en heel veel geluk (vooral voor je honeymoon!!!)

Liefs Kiki
 
Veel succes en plezier de komende dagen. Je zult wel zenuwachtig zijn. Maar ik wens je veel plezieros!! En een heerlijke huwelijksnacht!! Hopen dat het geluk brengt!

Liefs Debora
 
Dank je wel voor al jullie lieve reacties. ik moet zeggen dat het met de zenuwen nog wel mee valt.....wel gezonde spanning maar alles nog onder controle. 2 weken geleden was ik zenuwachtiger als nu, maar wat nu nog iet is kan nog komen natuurlijk....En Frederique en Esther ook jullie wens ik vast een hele mooie trouwdag!!! Geniet van de laatste voorbereidingen want het is echt tof!!!
Toedels
 
Terug
Bovenaan