Nou we hebben het er afgelopen week nog even goed over gehad maar we gaan echt voor onze kinderwens. Het was eigenlijk al helemaal duidelijk maar toch even nog goed over gehad o.a. over de concequenties m.b.t. werk, financiën, opvang enz. Ik weet dat we daar erg vroeg mee zijn maar je moet natuurlijk wel weten waar je aan begint! a.s. vrijdag trouwen we en daarna (maandag) gaan we op honeymoon. Nu zie ik net op babybrabbel (wat een leuke calculator!) dat zondag, maandag en dinsdag mijn vruchtbare dagen zijn..... Ik weet het, de kans is klein dat het meteen raak is maar dromen mag natuurlijk altijd!
Dat zou toch wel romantisch zijn, zwanger op de honeymoon, hhihihi Nee hoor ik ga er niet vanuit want dan kan het zeker niet tegenvallen en ik weet heel goed dat het nog heeeeeeeel wat maanden kan duren......
Ik wilde jullie gewoon even op de hoogte brengen en jullie zullen mij hier regelmatiog zien met mijn vragen en antwoorden!!!
Doeiiiiiii
Dat zou toch wel romantisch zijn, zwanger op de honeymoon, hhihihi Nee hoor ik ga er niet vanuit want dan kan het zeker niet tegenvallen en ik weet heel goed dat het nog heeeeeeeel wat maanden kan duren......
Ik wilde jullie gewoon even op de hoogte brengen en jullie zullen mij hier regelmatiog zien met mijn vragen en antwoorden!!!
Doeiiiiiii