we gaan ervoor

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

We weten het zeker we gaan het proberen voor een tweede,ben gisteren gestopt met pil en nu mijn menstruatie afwachten eerst en daarna gaan we ervoor,vind het wel weer spannend hoor de eerste twee keer was hetnamelijk heel snel raak binnen een maand(eertse keer is de zwangeschap afgebrokenivm open ruggetje) en de tweede keer was het ook weer zo raak.Nou weet ik dat het misschien   dit keer langer zal duren,je weet het nooit en ga er ook niet van uit.Maar stiekem hoop je toch dat het gelijk raak is maar dat hebbben jullie allemaal wel denk ik.Ik zal jullie zeker op de hoogte houden want ik vind dit echt een leuk site met die forums. Jullie horen het wel,,groetjes wendolientje

hoi wendol leuk dat je mee doet op dit forum het is best gezellig hier en leerzaam.

groetjes iris 32j 10ronde 2de kindje 7maart nod (niet (ongesteld )dag

hoe oud ben jij wendol

Welkom hier!
En succes, hopelijk snel goed nieuws!

Groetjes Jaikke

--------------------

-> slecht nieuws ; geen kloppend hartje te zien...
~3/4 oktober: miskraam

~5 dec: weer een positieve test :)

~2 jan: weer een echo zonder kloppend hartje....
~13jan.: 2e miskraam gehad:-(

Hoi,

allereerst SUCCES, en welkom hier.

ik heb een vraagje voor je, je zegt dat het voor jullie tweede kindje is, maar je hebt ook een afgebroken zwangerschap door Spina Bifida tellen jullie dat kindje niet mee?
En wanneer is de zwangerschap afgebroken?

Ik ben zelf afgelopen november bevallen van een dochter Ninthe* bij 21 weken en 5 dagen zwangerschap, de zwangerschap is afgebroken omdat Ninthe* de ergste vorm van spina bifida had en niet levensvatbaar zou zijn.

Toch is en blijft Ninthe* ons eerste kindje, en gaan wij nu voor een tweede.

Groetjes Randy

succes!!!!!!!

ben zelf voor de eerste keer bezig en zit in de eerste ronde moet volgende week ongi worden......
groetjes patricia

hoi randy 25

Tuurlijk tel ik dat kindje wel mee dus eigenlijk gaan we voor de derde,maar zeg dan meestal tweede omdat ze anders elke keer vragen van wat is er dan gebeurt snap je.Ik ben in sept 2004 zwanger geraakt van onze eerste en tijdens de 20 weken echo net voor kerst kwamen ze er achter dat spini bifida was en bij dit kindje zou het vanaf haar middel verlamd zijn en incontinent(darmen en blaas zouden niet werken)en  verder zou het ook weinig kans op overleven hebben.uiteindelijk ben ik op 7 januari 2005 bevallen bij 22 weken.we hebben haar geen naam gegeven.maar ze blijft altijd wel in ons hart.iEn op 16 november 2005 ben ik bevallen van mijn dochtertje helemaal gezond.Doordat we snel zwanger daarna werden heeft het ons goed geholpen in die rot tijd.Bleef wel spannend natuurlijk sowieso tot 18 weken toen kreeg ik laatste echo en en zagen ze dat ze gezond zou zijn.

en voor iris? ik ben 24 jaar word 25 in augustus,ben een jonge moeder.

hoi wendolientje,

ik ben ook pas begonnen wens je ook heel veel succes me 'zus' gaat voor derde keer proberen en een vriendin van me gaat voor de eerste keer proberen, best spannend hoor wie er het eerst zwanger word hihihihi. ik ben 20 me vriend wordt 30 hihi
me 'zus' is  26 vriendin van me is 25.
ik weet ben nog jong, maar wil het echt graag met me vriend

groetjesss wendy

Hoi Wendolientje,

Wij hebben onze dochter wel een naam gegeven, ze is gecremeerd, en we dragen haar as in een urnen-hangertje.
Opzich wel fijn te lezen dat jullie snel weer zwanger waren en wel van een gezond kindje (dat geeft me toch wel hoop, aangezien wij nu net weer begonnen zijn).
Was het bij jullie ook domme pech of erfelijk?

Bij ons is het domme pech, een fout van de natuur, Ninthe* zou vanaf haar nek verlamd zijn, een waterhoofdje krijgen, geestelijk gehandicapt zijn en dus niet kunnen zitten, plassen, poepen en waarschijnlijk ook moeite hebben met slikken enzo.

Wij hopen nu snel weer zwanger te worden, niet om haar te vergeten maar om de toekomst weer wat zonniger in te zien.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan