we gaan ervoor!?!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik ben diedoes. Moeder van twee super leuke zonen. Toen was ik ook al op de site te vinden en nus dus weer.
Want ja, we gaan ervoor. Maar voor mij nog een beetje met een vraagteken. Ik vind het super nog een kindje erbij. Maar dan de maar....
ten eerste: ik zie ontzettend op tegen zwanger zijn met twee kleine kinderen vorige keer erg bekkenklachten gehad
ten tweede: ik zie erg op tegen de bevalling, vorige keer ging het bijna mis met onze uk
ten derde: jeetje wat haal ik me op de hals alles loopt nu prima

Nou jullie lezen het al en toch, vandaag had ik moeten beginnne met depil maar heb hem niet in genomen.

Zijn er nog meer dames die zwanger willen worden maar ook wel maren hebben. Ik weet nu ten slotte dat het niet alleen maar feest is, maar ik weet ook hoe super het is om een kindje te krijgen en wat dat betreft zou ik er zo ng een paar willen.

Het is een heel verhaal geworden. Vind het ook weer erg leuk om met jullie mee tye lezen, ben nog geen bekenden tegen gekomen haha.

Groetjes diedoes

Hoi Diedoes,

Hier ook eentje die steeds blijft twijfelen, ook al zijn we inmiddels alweer bijna 5 maandjes aan het 'klussen'. Ik heb hetzelfde als jij.
Geen gemakkelijke zwangerschappen achter de rug en al helemaal geen makkelijke bevallingen. Het gaat nu heel goed met de 2 kids. Wat haal ik me op de hals.
Maar aan de andere kant, geniet ik ernorm van m'n kids en wil ik echt heel graag nog een kindje waar ik ook zo van kan gaan genieten.
Heel dubbel allemaal.
Maar ik heb wel begrepen dat er meer meiden zijn die zo denken en dat wij niet de enigen zijn.

Groetjes Suus

Hoi suus,

bedankt voor je berichtje. Toch erg fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zo "dubbel" is. Vind het zelf ook een beetje raar klinken tussen alle dames die zo graag zwanger willen worden. En daar hoor ik zelf ook bij haha.
Jullie zijn dus al in ronde 5. Ben je er op een gegeven moment maar gewoon voor gegaan ookal was je nog niet helemaal zeker?
Hoe oud zijn jou kindjes? Ik heb twee jongetjes van net 3 en 1,5 jaar. Echt super leuk!

groetjes diedoes

Hallo,
Een tijdje geleden (nog niet zo lang hoor!) zat ik ook met dezelfde vragen. Ik had toen ook een topic geopend onder "derde kindje in 2008?" Als je zin hebt kan je daar ook wat meelezen of meepraten. Ik heb ook lang getwijfeld, dan hebben we onze keuze wat laten liggen voor een klein jaartje en nu hebben we dan toch beslist! Zit nu in ronde 1 en heb al een zoon en een dochter. We kunnen alleen maar hopen dat deze keer ook (of nu wel) alles goed verloopt! Maar ik weet nog dat ik mijn vorige twee zwangerschappen ook met heel wat vragen en twijfels gelopen heb en toen is 't wel allemaal goed gegaan bij mij.
Maar nu eerst nog zwanger worden...
Nu wij beslist hebben, zie ik het echt wel zitten. Nog eens een buikje, nog eens zo'n mini-mensje en wat zouden grote broer en zus trots zijn!
Succes!
Febe

Hoi hoi dames,

Ik ben een meid van 27 jaar,2 zoontjes(van bijna 6 en 4)
Getrouwd met een hele lieve jongen(bijna 3 jaar samen)
Hij is niet de biologische vader van mijn kids(wel goede relatie tot biologische vader)
Dus samen zijn we bezig aan een kindje voor ons beiden ook.
Heb direct na 3de verjaardag van jongste spiraal eruit laten halen en we hebben zo iets,we zien wel hoe en wat.

Mijn gevoel zegt Ja heel graag zwanger...ook meer omdat ik genoot van zwanger zijn,geweldige thuisbevallingen had.
En omdat ik weet dat mijn huidige partner overal betrokken wil worden(heerlijk lijkt me dat)
En toch teleur gesteld zijn als mijn rode periode weer komt.

Maar van de andere kant heerlijk onder ons 4tjes nog,meer tijd voor kids,werk enz

We zijn niet echt bezig met een schema wanneer we moeten klussen..hihi
We zien wel wanneer het eens raak is...

Groetjes Franny

Hoi Franny,

wat leuk ook twee kids. Ja het is ook wel heerlijk met zijn viertjes, maar de kinderen zijn nu nog klein, net 3 en 1,5. We weten zeker dat we een derde kindje willen. Dus het is ook wel handig als er nu nog een baby bij komt, want we zitten toch al in de luiers, middagdutjes enz. De oudste zou dan al wel net naar school gaan als ik nu zwanger zou worden. Ik zie vooral op tegen de zwangerschap en de bevalling (dat wordt ws keizersnede).
Ik ga ervan uit dat het nog wel even duurt. Ga geen rekening houden met wanneer we vrijen en heb de pil weer geslikt dus moet ook weer ontpillen. Bij de oudste duurde het 8 rondes voordat ik zwanger raakt en bij de jongste was het de tweede ronde. En nu zien we het wel. Begin nu wel steeds enthousiaster te worden.

groetjes diedoes

Terug
Bovenaan