we gaan ervoor

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

eindelijk we gaan ervoor :) ik wilde al een paar maanden voor de tweede gaan, maar mijn man vond het nog te snel en nu is hij gelukkig overstag. we hebben dit weekend de klusdagen, dus ik hoop natuurlijk dat het meteen raak is.

iedereen veel succes.
ik ben zo blij dat we er weer voor gaan.

gr floor

Ha Floor!

Jaloers, jaloers, jaloers!!!
Ik hoop dat jullie knulletje snel een broer of zus mag krijgen!
Succes he?
Hou je ons op het zomer-mama-forum op de hoogte, er zijn er volgens mij meer die een poging gaan wagen!

Kus Rimke

Hoi Floor,

Leuk nieuws hoor. Ook wij willen vanaf volgende maand voor een tweede gaan. Onze zoon is nu ruim 9 maanden. Wel spannend om er weer helemaal voor te gaan. Veel succes en dat het maar snel raak mag zijn.

Groetjes,

Ellen

Hoi Floor,

Ook wij gaan voor ons tweede kindje we hebben nu een dochter van 13 maanden.
Mjn vriend wilde eigenlijk ook nog wachten maar nu ik gestopt ben met de pil heeft hij zoiets van we zien wel hoe het loopt en hoe snel het dit keer lukt de vorige keer was ik namelijk in 1x zwanger.
Spannend he!!
Allemaal veel succes!

Liefs zonnetje4

Hallo Allemaal,

Wij hebben dit weekend nog eens een goed gesprek gehad samen, en we hebben besloten dat we allebei voor een 3e kindje willen gaan. Ik was al sinds januari gestopt met de pil, maar omdat we er nog niet helemaal zeker van waren hebben we tot vorige week condooms gebuikt.
Onze zoons zijn nu 3,5 en 2 jaar.

Hopenlijk kunnen we elkaar een beetje tot steun zijn hier, want ookal gaan wij nu voor een 3e ik vind het toch weer erg spannend.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan