We gaan ervoor!!!

Hallo lieve, lieve meiden!!

Zoals jullie waarschijnlijk al gelezen hebben, komen wij in aanmerking voor IUI. Na een lang weekend wikken en wegen, hebben we besloten om er volgende ronden voor te gaan! Dan kunnen we nog 1 keer op de gewone mannier proberen zwanger te worden en als ik dan toch weer ongi word, kunnen we gelijk de eerst volgende cyclus beginnen.

SPANNEND!!!

We vinden het een prettig idee dat we het nog een keer zelf kunnen doen, als het dan weer niet lukt, ben je toch wat meer overtuigd dat je de goede beslissing neemt door de natuur een handje te helpen heh...

Ik heb net een afspraak gemaakt voor spuitinstructies en een machtiging van de arts, die hebben we nodig voor het ziekenfonds, en dan wordt het volledig vergoed.

OHHHHHHHH ik hoop zo dat het nou eens wil gaan lukken.... De wens is zoooooo groot!!!!

Heel veel liefs, Lill
 
Hoi Lill,

Ik weet niet precies wat het IUI inhoudt, maar dat maakt verder ook niet uit. Ik hoop dat het jullie lukt en dat jullie snel zwanger zijn.

Heel veel success!

Jane
 
Hai Lill,

Ik wens jou en je partner heel veel sterkte bij deze periode en ik hoop van harte dat je snel zwanger zult zijn. Een van mijn vriendinnen is bij de 1e IUI poging na 3 jaar 'gewoon' proberen zwanger geraakt.
Succes!!!
liefs
merijntje
 
Hallo Lill,

Bij mij heeft het zwanger worden ook wat langer geduurd en met behulp van clomid toch gelukt. Ik begrijp dan ook heel goed hoe 'vurig'je wens kan zijn. Heel veel succes en ik duim voor je!!!
groetjes Ellen
 
Terug
Bovenaan