We gaan ervoor!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Toen ik in 2009 zwanger was van mijn 2de kindje was ik iedere dag wel even op het forum aan het loeren... Inmiddels is mijn jongste Mick op 20 oktober alweer 2 jaar geworden en word mijn oudste Luna volgende maand alweer 10 jaar!En nu loer ik alweer een paar weken mee op het forum want.... Ik ben 15 September gestopt met de pil! We zouden zo graag nog een 3de kindje willen krijgen! Mijn NOD is 13 November dus ben benieuwd... Leef met jullie allemaal mee!

Liefs Elke

Hai Elke,

Wederom welkom! Hopelijk ben je gauw in verwachting van jullie 3de wondertje! Spannende periode weer....Succes!

Liefs Lynn

Hey wat gek, plaats net een berichtje en poef....weg is ie....Dan maar even opnieuw:

Wederom welkom!! Hopelijk ben je gauw in verwachting van jullie 3de wondertje....Spannende periode weer...Succes!!

Liefs Lynn

Welkom en klets gezellig met ons mee!

Beetje zelfde situatie als ik: mijn oudste word 9 en mijn jongste is net 3 en wij gaan ook voor de derde!

Veel succes!!

Hey ook mijn berichtje is weg!

Nog maar een keer dan:
Welkom en klets gezellig met ons mee!

Beetje zelfde situatie als ik! Mijn oudste word 9 jaar en mijn jongste is net 3 geworden. Ook wij gaan voor de derde!

Succes!

Stom, ik kan mezelf niet zien! Zie wel dat ik als laatste heb greageerd maar als ik het dan aanklik dan staan bij mij alleen de reacties van Lynn...

welkom hopelijk mogen jullie snel een postive test in jullie handen ouden ....

liefs tamara

Hallo Elke

Leuk dat je erbij komt! Hopelijk hoef je niet lang te blijven, ff afwachten tot de 13e!

Groetjes Tamamaatje

Terug
Bovenaan