we gaan erweer voor

A

Anoniem

Guest

nadat ik in april een miskraam bij 10 weken gehad, gaan we er nu weer helemaal voor,
heel spannend weer..

Sandy,

Veel succes en ik hoop dat je snel gezond zwanger bent!

groetjes,
Dion

hoop het ook, vorige keer was het gelijk raak in januari met de pil gestopt, 3 februari aangeteld, hoop dat het nu ook weer zo snel lukt.
hebben een maandje 'moeten wachten van de gyn. vond ie beter, 13 mei mijn 1e ongi weer gehad, dus nu weer flink aan de bak

quote: sandy76 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 20:02:10'));

nadat ik in april een miskraam bij 10 weken gehad, gaan we er nu weer helemaal voor,
heel spannend weer..

Hoi Sandy

Wat spannend he?? Ik heb ook een mk gehad (met 7 weken) en ben sinds vandaag weer van mn ongesteldheid af (gelukkig). Dus wij kunnen het ook weer gaan proberen. Vind het wel heel spannend allemaal, vooral omdat de vorige keer zo snel ging, dus ik hoop dat het nu ook weer snel raak is!

Liefs marije

Hoi meiden,

Ook ik heb afgelopen maart een MK gehad en heb 1 maand afgewacht en werd na 6 weken gewoon ongesteld.
Inmiddels was het gisteren mijn NOD en hoop dat het weer raak is de vorige keer was het ook meteen raak.
Ik wens jullie heel veel succes!!!!

groetjes Francis

Terug
Bovenaan