we gaan ooook op vakantie..

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

we zijn afgelopen dinsdag op het spontane idee gekomen om lekker op vakantie te gaan..
ik was al vrij en mijn vriend heeft nu dus ook vrijgenomen..

heerlijk en dat al zo snel....as maandag tot vrijdag

we hebben via www.lastminute.nl een heel mooi park gevonden en een  heel mooi  huisje, terwijl het helemaal niet duur is....dat maakt het allemaal nog leuker..

oh ik heb er zo'n zin in....lekker de boel de boel laten en met zijn drieen op pad..

liefs tobi

hebben julie dat ook?    Dat het allemaal nog specialer is om met je kindje weg te gaan?

Wij ook !!

We hebben eergisteren geboekt voor 2 juli, 2 weken naar Tenerife. We gaan dus voor het eerst vliegen met onze tweeling van bijna 11 maanden.... ik ben benieuwd hoe ons dat zal vergaan.............. hopelijk goed !

We gaan naar het zelfde complex als waar we vorig jaar zijn geweest toen ik nog zwanger was, we weten dus waar we terecht gaan komen (vond ik wel een gerustgesteld idee namelijk!).

Ik ben al een hele waslijst aan het maken wat mee moet, maar misschien zijn er hier die al ervaring hebben en zeggen: Dit moet je echt niet vergeten, of dit is echt handig.

Wie is er al op een Canarisch eiland geweest en weet iets over de babyvoeding uit de supermarkt daar? In principe kunnen ze  redelijk met ons mee eten daar, maar ik vind het toch wel handig als je weet wat je er kunt krijgen (heel stom, vorig jaar dus niet opgelet toen we daar waren!).

Groetjes Marasje

quote: tobi schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2007 17:56:21'));

hoi hoi

we zijn afgelopen dinsdag op het spontane idee gekomen om lekker op vakantie te gaan..
ik was al vrij en mijn vriend heeft nu dus ook vrijgenomen..

heerlijk en dat al zo snel....as maandag tot vrijdag

we hebben via www.lastminute.nl een heel mooi park gevonden en een  heel mooi  huisje, terwijl het helemaal niet duur is....dat maakt het allemaal nog leuker..

oh ik heb er zo'n zin in....lekker de boel de boel laten en met zijn drieen op pad..

liefs tobi

hebben julie dat ook?    Dat het allemaal nog specialer is om met je kindje weg te gaan?

Hoi Tobi,

Heel veel plezier natuurlijk, geniet ervan en ik hoor graag van je hoe je het gehad hebt!

groetjes Marasje

Allemaal een hele fijne vakantie en geniet ervan!!!

En jeempie marasje, alleen met Yoëll zeul ik mn halve inboedel al mee. Laat staan met een tweeling. Succes!

We zijn natuurlijk wel benieuwd naar de vakantieverhalen bij terugkomst hé

Pauline

Terug
Bovenaan