We gaan op wintersport en nemen mee:

A

Anoniem

Guest
Wij gaan op wintersport met ons zoontje van dan 10 maanden.
Hebben jullie tips of dingen die echt heel makkelijk zijn om mee te nemen of die ik echt niet moet vergeten? Dan hoor ik het graag.
Neem je bijv. de wandelwagen mee of een buggy?
En wat voor "skipak" is voor zo'n kleine hummel het beste?
Alvast bedankt.
Groetjes Noa

hoi,
Zelf ga ik graag skieen en ook met de kleintjes.
Als ik jou was zou ik de wandelwagen mee nemen want die heeft vaak grotere wielen dat is wat makelijker in de sneeuw en de zak zit er dan ook bij zodat je alleen een ski pakje erbij aan hoeft te trekken zo eentje met van die voeten er aan of nog van die zachte soort slofjes(anders kneld dat soms in de wagenzak)Het ligt er ook een beetje aan hoe warm je kind het normaal heeft die van mijhebben het nogal gauw warm dus ik trok ze gewone 9Spijker)broekjes aan met daarop de winterjas das en wanten en slofschoentjes en dan in de wagenzak.Geen centje pijn,
Als het kan (huren of zelf meenemen) een slee met rugleuning met daarin een schapenvacht of ander lekker warm dekentje heb ik ook erg veel plezier mee gehad en de kids ook.
Succes en een fijne vaklantie

Hoi, ik zou een lekker warm skipakje meenemen. Ik heb er laatst een van kidscase gekocht (was afgesprijsd en ze zien er leuk uit) maar was niet warm. Als je ze in NL niet kan vinden kan je ze heel makkelijk krijgen in de wintersportplaats waar je naartoe gaat. Ik heb vorige week een skipakje bij de intersport in de alpen gekocht voor 26,50 euro. Hartstikke goed en warm. Verder meenemen: maillootje voor onder de kleertjes en onder skipak en lekkere wantjes.
Een kinderwagen kan je misschien wel, misschien niet gebruiken. Als er voldoende sneeuw ligt kan je in een ski oord ook altijd kinderwagen/sleetjes huren voor kleine kindjes. Ze zitten daar goed stevig in met een riempje vast en je kan er overal mee komen. Is iets van 30,- euro voor een week.
Wat ik ook mee zou nemen is van Weleda, 'weer en wind' balsem met Calendula en zonnebrandcreme speciaal voor een baby.

Waar ga je trouwens naar toe?
Veel plezier, Marieke

Terug
Bovenaan