We gaan proberen!

Eilahtan

New member
<span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hey goedendag! </span><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik ben Nathalie, 23 jaren jong en ik heb een lieve vriend van 29. We zijn inmiddels 5,5 jaar samen en hebben beiden een kinderwens.</span><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">We wonen samen in een leuke hoekwoning met onze huisdiertjes en hebben besloten dat we klaar zijn voor de volgende stap. (Spannennnnnd!)</span><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik liep al langer met d'r gedachte dan m'n vriend, dus ik ben super enthousiast! ^.^</span><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik heb gisteren een bestelling geplaatst voor foliumzuur tabletten, ovulatietesten en zwangerschapstesten, dus we kunnen er gelijk tegenaan! </span><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Helaas ben ik wel vrij onregelmatig ongesteld wat het wat lastiger zou kunnen maken, en het word even afwachten hoe lang het zal duren, maar hopelijk mogen we hier over tijd(je) ons blije nieuws ook vertellen! </span>
 
Dankje! :)



Valt me mee dat het je gelukt is de tekst te lezen, is een beetje apart de tekst met al die tekens enzo
 
Leuk! Mijn man en ik zijnnu sinds maart aan t proberen om zwanger te worden dus leuk om iemand erbij te hebben die ook kort aan t proberen is :)
 
Hi allemaal,

Ik en mijn vriend zijn het al sinds december aan het proberen. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. De laatste maand was dit 27 dagen. Ik voel mijn eisprong vrijwel altijd.. Ik zit alleen met een paar rare gevoeltjes.
Ik weet dat ik het in mijn hoofd kan halen maar ik voel toch echt wat ik nooit eerder heb gevoeld. Na goed, ik had vermoedelijk mijn eisprong afgelopen donderdag/vrijdag. Wij hebben geklust op woensdag en donderdag. Na mijn eisprong bleef ik eigenlijk soort van ovulatiepijn houden? Ik heb dit echter nooit. Na mijn eisprong heb ik nergens last meer van maar nu blijft de pijn gewoon aanhouden. Ik heb het voornamelijk als ik op de bank zit of in bed lig. Mijn buik steekt ook een beetje en ik heb een soort van lichte ongesteldheidskramp. Komt dit iemand bekend voor? Ik heb hier eerder nooit last van gehad.. ik hoop dat dit een goed teken is! Ik weet dat je zo vroeg niets kan voelen maar mijn buik/baarmoeder/eierstokken zijn wel lichtelijk van slag...



Kan iemand mij vertellen of die hier ook ervaring mee heeft of heeft gehad? Ik probeerde zelf een topic aan te maken maar ik heb nog niet echt uitgevonden hoe. Ik hoop tevens dat het iets positiefs is en misschien een voorbereiding is op het innesteling ofzo haha.

Groetjes lois
 
Terug
Bovenaan