we gaan toch met z´n drietjes trouwen.....

A

Anoniem

Guest
Ja het is echt waar, vanmorgen kon ik me echt niet meer inhouden en om 7 uur zat ik op het toilet... er kwamen 2 dikke strepen!

Dus ik liet dat aan mijn vriendje zien en hij vroeg wat er was... dus ik zei: nou euh je wordt papa!!!!

Ik voel me op dit moment heel raar, maar dat zal wel overgaan! Nu maar eerst toeleven naar de bruiloft over een paar weken en daarna naar verloskundige enzo.

Misschien een rare vraag maar moet ik nu de huisarts bellen of al een afspraak maken bij de verloskundige?

En uiteraard strooi ik ook wat zwangerschapszout naar jullie allemaal!!

Liefs
Cami

Hoi hoi,

van harte gefeliciteerd!!!! Wat super voor jullie!
Wel bijzonder hoor om met zn drietjes te gaan trouwen. heb ik vorig jaar ook gedaan (8 maanden zwanger) en dat voelt wel super!!!

meid, je zit nu gewoon op 2 roze wolken, een voor het trouwen en 1 voor jullie kindje!

geniet ervan.

Liefs Mienetje

Ps. Ik ben bij mijn eerste naar de huisarts gegaan bij 6 weken en dat sloeg eigenlijk nergens op, want die vertelde me niks nieuws en raadde me aan een afspraak te maken met de verloskundige.  Die gebeld en daar rond de 8ste week voor het eerst geweest.

gefeliciteerd!
wauw wat leuk voor je en wat gaat het weer snel hier allemaal.
wat leuk dat je inderdaad zwanger bent tijdens je huwelijk!
geniet van het moment en straal de hele dag!

Hoi meid,

Heel erg gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van en denk aan jezelf!

De dokter kun je bellen, maar die doen niets meer tegenwoordig. Ben er bij mijn eerste ook geweest en hij keek mij echt aan; ja, leuk....

Afspraak met de verloskundige maken, dat is alles. Eerste weken zijn toch spannend, ook daarom.

Veel geluk!

Alvast gefeliciteerd met je huwelijk en natuurlijk ook met je zwangerschap.
Wat zal jij lopen te stralen zeg.
Ik zal als ik zou was wel de dokter bellen, zodat hij op de hoogte is van je zwangerschap. En natuurlijk een afspraak maken met de verloskundige.
Groeten van Miena!

hai cami,
ook van harte met je zwangerschap en geniet ervan , en heel mooi weer toegewenst op je bruiloft!!
groetjes Noza

Hallo Cami,

Van Harte gefeliciteerd. Heel leuk dat je met zijn drieen trouwt. Dat is leuk voor de verhalen later. Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe en ik heb op aanraden van een vriendin pas in wk 10 gebeld met de verloskundige praktijk omdat ze meestal vlak na wk 14 een afspraak voor je maken. Dus je kunt eerst rustig trouwen.

Groetjes Nathalie

Hee Cami,
Geniet eerst lekker van je bruiloft!!!!
Veel plezier en geniet lekker van de komende maanden

Terug
Bovenaan