We gaan toch voor ks

Hallo,

Vandaag weer bij de gyn geweest en we hebben toch besloten om voor een ks te kiezen ivm de stuitligging. De gyn staat gelukkig achter onze beslissing. De datum is al gepland, het is wel raar om nu al te weten wanneer je kind geboren wordt.

Liefs Wendy

Hoi Wendy, veel succes gewenst hoor met de ks. Hoorde laatst een tip van iemand dat je best kan vragen of ze het scherm wat willen laten zakken als ze de baby geboren laten worden.

Het beste en je laat vast wel even weten hoe het gegaan is?

Groetjes, Annemarie

Hallo dames,
Ik schreef dat het wel raar is om van te voren te weten wanneer je kleine geboren wordt, nou de ks stond gepland op 8 feb maar 25 jan om 4 uur sochtens werd ik wakker met gebroken vliezen . Wij meteen het ziekenhuis gebeld en konden meteen komen   en om 10.23 is onze zoon Jayden ter wereld gekomen. Hij had gen zin meer om nog twee weken te wachten. Hij heeft wel een beetje een moeilijke start gehad en heeft op de coveuseafd gelegen en zijn zuigreflex was nog niet goed. Maar gister mochten we naar huis en het gaat steeds beter met hem. De ks is me meegevallen en het gaat elke dag iets beter.
Groetjes Wendy en Jayden

Terug
Bovenaan