We gaan voor 2e kindje, toch twijfels??

gebruiker441234

New member
hoi dames,

we willen gaan voor een tweede kindje,

naar lang praten met me man is hij toch overstag gegaan, en wil hij ook graag een tweede.

maar nu ik een afspraak bij de dokter heb, om me spiraal er uit te halen.

beginnen toch de twijfels bij mij,

we hebben nu een zoontje van 2,5. Altijd makkelijk geweest, sliep snel door en nog, kan zijn eigen goed vermaken.

pff, ik vind zo spannend om er weer opnieuw aan te beginnen.

Iemand tips? Is het met een 2e veel drukker? Of gaat alles vanzelf omdat je nu al de ervaring hebt, hoe reageerde jullie kindjes erop?

Xx
 
Gaat allemaal vanzelf, ik vond het met de 2e makkelijker, je bent rustiger, en alles gaat wat relaxter omdat je indd al ervaring hebt.

ben inmiddels zwanger van de 3e, ben benieuwd of dat ook zo makkelijk gaat
 
Grappig, wij hetzelfde. Ik wilde al best een poosje een tweede maar m'n man hield het een beetje af. En toen toch samen besloten voor een tweede te gaan. Maar ik heb ook nog steeds soms wat twijfels. Ons zoontje van bijna 3 is ook een makkelijk ventje. Dan denk ik: zo kan de tweede nooit zijn. Ik heb wel bij anderen gezien dat ze ook zelf makkelijker zijn met een tweede. Ik denk dat je wel minder onzeker bent ofzo. Ik moet vrijdag ongesteld worden, dus ik ben benieuwd! Ik denk dat ik zwanger ben, maar tegelijkertijd ook bang dat ik mezelf voor de gek hou met de zogenaamde symptomen....

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan