We gaan voor de tweede!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zal me maar even voorstellen:

Mijn naam is Rosanne, ik ben 34 jaar, moeder van een zoontje van 10 maanden, Quentin genaamd en getrouwd, twee katten en woonachtig in Gelderland.

Ik zit normaal altijd op het 0-1 jaar forum maar lees nu ook hier regelmatig mee.

Vanaf nu gaan we officieel voor de tweede. Dat wil zeggen. Ik ben al een paar maandjes gestopt met de pil maar we hebben niet bewust "geklust" zoals men dat dan noemt, rondom mijn eisprong. Deze week ben ik ongesteld dus vanaf nu gaan we wel proberen om weer zwanger te raken.

Ik vind het reuze spannend!! Met name omdat het de vorige keer twee jaar heeft geduurd voordat ik zwanger raakte van Quentin. Ik heb toen ook een HSG onderzoek gehad en daarna raakte ik dus zwanger.
Maar het kan nu zomaar raak zijn. Je weet het niet. Ik weet alleen dat ik mijn eisprong altijd heel goed voel en nu een beetje weet wanneer dat zal zijn.

Maarreh, genoeg medisch gekletst. Ik vind het erg leuk om hier alle spannende verhalen te lezen en hoop voor iedereen dat we allemaal maar  snel zwanger mogen raken.

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne

Ik wil je van harte welkom heten tussen de neurotische (bijna) moeders hahaha.
Het is hier ontzettend gezellig en vaak bijzonder druk. Genoeg te doen dus.
Veel succes de komende tijd en tot gauw,
Annet

He Rosanne! Ik kom ook uit Gelderland, heb een zoontje van 11 maanden (over 3 weken wordt hij 1) en ook wij zijn sinds kort bezig voor een tweede. De eerste maand helaas niet gelukt, volgende week weten we of het deze maand wel gelukt is. Ik hoop voor je dat het snel raak is! Groetjes Cato

Hoi Cato en Annet,

Bedankt voor jullie reacties. We houden elkaar op de hoogte hè?

Cato, vindt jij het ook niet een beetje eng? Een tweede? Vooral omdat de eerste nu best wel druk is met kruipen/lopen etc.? En dan komt er straks (hopelijk) nog zo'n klein hummeltje bij.

Ach ja, we zijn de eersten niet dus het zal wel goed komen!

Nu eerst maar eens zien hoe het gaat verlopen de komende tijd: worden we zwanger? En hoe lang gaat het duren voor dat het zover is?

Spannend!!

Groetjes,
Rosanne

Ha Rosanne, welkom.

Ik ben ook 34 en ook "bezig" met een tweede. Onze dochter is 2 jaar.
Veel succes met zwanger worden en veel plezier hier op het forum.

TeHa, 34 jaar, 3e ronde (heb getest en harstikke negatief en nu dus in afwachting van m'n menstruatie).

Hoi TeHa,

Meid, balen van die negatieve test!! Ik heb ook al een keertje getest hoor, twee maanden geleden was ik 5 dagen overtijd maar ik deed de test en 's avonds werd ik ongi. Kl.... maar ik was toen net gestopt met de pil dus mijn cyclus was nog niet goed op gang.
Nu maar eens serieus aan het werk!!
We gaan er gewoon voor de komende tijd!!

Jij ook succes!

Groetjes,
Rosanne

uote: TeHa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2005 15:16:11'));

Ha Rosanne, welkom.

Ik ben ook 34 en ook "bezig" met een tweede. Onze dochter is 2 jaar.
Veel succes met zwanger worden en veel plezier hier op het forum.

TeHa, 34 jaar, 3e ronde (heb getest en harstikke negatief en nu dus in afwachting van m'n menstruatie).

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben de mama van Jesse. Jesse wordt volgende week 10 maanden. Hij is natuurlijk het mooiste en leukste kind van de hele wereld.
Wij zijn net zoals jullie bezig om zwanger te worden van de tweede. We zijn nu in ronde twee. Bij Jesse duurde het 8 maanden voordat ik zwanger was. Ik had toen jaren de pil geslikt en na mijn bevalling niet, dus ik hoop dat ik nu sneller zwanger ben. Van de andere kant vind ik het ook heerlijk zo om met zijn drietjes te zijn. Ik vind het ook best spannend om weer zwanger te worden.

Hey Dropke, jij ook succes met het krijgen van een tweede.
Hoop dat je snel zwanger bent.

Groetjes, TeHa

Terug
Bovenaan