we gaan voor een tweede!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier.
Mijn naam is Janne en ben 31.
Manlief en ik hebben besloten om binnenkort voor een tweede te gaan.
Eerst maar even "ontpillen" en dan aan het einde van dit jaar  aan de slag!!
We hebben al een zoontje van 1.
Dit wilde ik even met jullie delen!

Jullie ook veel succes!

Groeten van Janne

hoi  Janne, welkom

We zijn ook bezig voor tweede,ik zit in  5e ronde
En we hebben ook een zoontje, hij is 4 jaar,

heel veel succes verder.

Groetjes Silina

Hoi Janne,

Wij zitten in de 2e ronde voor een 2e kindje, we hebben een zoon die over een paar dagen één jaar wordt. Woensdag 14 november is mijn NOD maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden want ik heb geen klachten. Veel succes met zwanger raken de komende periode.

Groetjes,

Puk

Wij zijn ook bezig voor een tweede!!
We zitten ook in ronde 2, volgende week maandag pas mijn nod.
Ons zoontje is 18 maanden.

Groetjes!

Wij zijn ook bezig voor een tweede wondertje. Ons zoontje is nu 15 maanden. We zitten in ronde 3 en vermoed rond deze dagen m'n eisprong te hebben.

Allemaal veel succes en hopelijk zijn we snel zwanger van een tweede wondertje.

Groetjes,
Leeuwtje

Wij zijn ook bezig voor een tweede.
In juni ben ik gestopt met de pil en sinds september hebben we de condooms aan de kant gegooit, we gaan nu onze derde ronde in en ik zit nu rond mijn eisprong.

Veel klusplezier de komende tijd.

Hoihoi,
Ook wij zijn bezig voor de tweede, helaas al in ronde 8 maar we houden moed! Onze dochter is bijna 15 maand en we zijn helemaal dol op haar. Ook van mij iedereen veel succes gewenst!!!
Esther.

bedankt voor jullie reacties
hopelijk lukt het snel bij jullie
ik "moet" eerst even van de pil af zijn zodat mijn lichaam weer normaal ongesteld kan worden en  ook is het hier de komende maandjes erg druk    dus tot 16 weken misselijk zijn (net als bij nr. 1) zou erg vervelend zijn op dit moment dus over een maandje (of 2,3?) "aan het werk"!
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nu al wel zou willen proberen, je weet immers nooit hoe lang het helaas kan duren voordat het raak is.
Bij de 1e was het in ronde 3 raak! Erg snel dus! maar ik heb al begrepen dat dat niets wil zeggen bij een tweede...

groeten Janne

Terug
Bovenaan