we gaan voor ivf.....

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

afgelopen donderdag in ziekenhuis geweest en te horen gekregen dat we door mogen voor ivf,ben er heel blij mee maar ook een beetje zenuwachtig voor wat er komen gaat.
begin oktober gaan we naar zo'n infoavond en daarna gesprek bij arts en beginnen met de medicijnen,ben erg benieuwd allemaal.
kan iemand mij vertellen wat nou zo'n avond inhoud en de procedure vanaf 1ste bezoek arts enz.....zit daar lang tussen en hoe lang na het prikken van de medicijnen is dan de 1ste ivf??hoop dat er iemand me daar over kan vertellen...

bedankt en de groetjes van prinsesje

Hoi,

Wij hebben nu ook bijna de eerst IVF poging acher de rug..

Infoavond hebben wij gehad eind juni voor de vakantie..
Op de infoavond in het zkh verteld de gyn. precies de hele procedure van begin tot het einde vd IVF..

Wij kregen die avond  een boekje met info over IVF mee..
Rond eind juni moest ik ook m ´n laatste cyclus dagen doorgeven, zodat zij konden uitrekenen wanneer wij ongeveer konden beginnen..

Voor onze vakantie hebben wij checklist gekregen. Daarop stond vermeld wanneer te beginnen met de pil en wanneer te stoppen.
In juli mocht ik beginnen met de pil en in augustus stoppen met de pil..

Halverwege augustus hadden we een prikinstuctie.. ook hebben we toen bloed geprikt.

Ik heb afgelopen week puntie gehad voor de eicellen en vandaag de terugplaatsing van de bevruchte eicel..

Ik moet zeggen dat het tot nu toe erg is meegevallen de hele IVF procedure.

Het enige wat ik minder vond was zelf spuiten met hormonen..

Fijn voor jullie dat jullie dan ook bijna mogen beginnen daaraan..

Na de infoavond die wij gehad hebben voelde ik me toch meer opgelucht.. ze legde alles heel goed uit.

Veel succes alvast en hou me op de hoogte vanaf oktober..of eerder natuurlijk.

Gr.  Leeuwtje

hoi hoi

wij hebben twee behandelingen gehad maar ze waren alle twee heel verschillend.
bij de eerste keer moest ik vrij lang spuiten want de eitjes wilde niet goed groeien en bij de tweede keer hoefde het niet zo heel lang ( naar mijn gevoel vrij kort) door de eerste keer natuurlijk. dus het ligt er natuurlijk maar aan hoe je lichaam reageerd op alle medicijnen.nu na de tweede behandeling ben ik wel zwanger. eindelijk
heel veel sterkte ermee

groetjes danielle

Terug
Bovenaan