We gaan voor nr 3 maar wel wat ouder

Sinds een maand gestopt met de pil en we gaan voor nr 3.

Heb al 2 zoons van 10 en 5 jaar en wil al jaren een 3e maar manlief was niet 100% positief en ook niet negatief. Na veel praten; zeuren en hopen had ik voor mezelf een ultimatum gezet; ben net 38 jaar geworden en vond 3 jaar wachten wel genoeg. Eind van dit jaar zou ik de zolder opruimen en de behouden babyspullen wegdoen.

En toen kwam er opeens toch een positieve reactie van manlief; ook hij wil nog graag een zoon of dochter erbij en dus gaan we ervoor.  Ik ben natuurlijk al wat ouder maar kan niet wachten om het allemaal nog 1 keer mee te mogen maken.

Zijn er meer vrouwen die met nr 3 bezig zijn of die al wat ouder zijn?
 
Ik ben 36 en nu 3 jaar bezig voor een 3e. In mei en augustus een miskraam gehad. Onze zoontjes zijn 4,5 en 3,5 jaar oud.
 
Hoi hoi

Ik ben 34 en nu bezig voor een derde,  mijn dochters zijn 8 jaar en 7 maanden oud. Ik heb de ultimatum op 37 staan dus hoop voor die tijd zwanger te zijn  :)

 
Goedemorgen! Ik ben vorige week 38 geworden en sinds februari proberen we een tweede kindje te krijgen. Onze dochter wordt eind deze maand twee jaar.
 
Hoi hoi,

Ik ben 31 en wij zijn ook bezig voor nummer 3. De andere twee zijn 5 en 8 jaar, dus er is een redelijk leeftijdsverschil dadelijk tussen de oudste en nummer 3. Ik zie er zo ontzettend naar uit!

Groetjes!
 
En vanochtend een positieve zwangerschapstest! Oh ik weet ineens weer hoe spannend het was. Mijn handen zijn niet meer gestopt met shaken sinds ik de test deed!! Hopelijk voor iedereen goed nieuws!!

Liefs
 
Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat is vlot gegaan volgens mij?

Ik ben 35 en heb 2 kindjes van 7 en bijna 5. Ik ben een aantal jaar geleden gescheiden. Sinds ruim een jaar heb ik een nieuwe vriend met wie ik nog graag een derde kindje zou willen.

Binnenkort laat ik mijn spiraaltje eruit halen.

Ik heb nog niet echt een ultimatum!

Vind het best spannend
 
Net een nieuw topic aangemaakt maar nu zie ik dat er al een topic is.

ik ben 34 jaar, een zoon van bijna 7 en een dochter van 5. Alle babyspullen zijn verkocht en toen begon het toch nog te kriebelen een paar maanden terug. Nu 5 weken gestopt met de pil, we gaan er voor! Vind het weer erg spannend.
 
Terug
Bovenaan