We hebben dochter, Ilse!!

Gisteravond om 10 uur ben ik bevallen van een gezonde derde dochter. Ze heet Ilse Hinke Johanna, weegt 4090 gr en alles gaat hier prima! De bevalling was erg vlot, tegen half acht had ik zoiets van, ja dit lijkt toch wel wat op een wee, om half negen was de VK er (dat hadden we al afgesproken nav het strippen en gerommel van maandag op dinsdag) en had ik al 4cm. Ze hebben de vliezen gebroken om kwart voor negen en een uur later kon ik persen!
De andere twee meiden zijn dolblij met hun mooie babyzusje en papa is helemaal trots op zijn meiden!

groetjes van een trotse meidenmama!!

Klarie

He Klarie,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje.
Jij ook eindelijk bevallen! Heerlijk voor je zeg en wat een lekkere korte bevalling. Dat beviel mij erg goed .

Hoop dat je net zo geniet  van je kraamweek als ik dat heb gedaan. Ik heb geeneens kraamtranen gehad. Ik zit al de hele week met een smile van oor tot oor. Morgenochtend komt de kraamzuster voor het laatst. Het was een schat, zal er missen.  

Groet
Lies

Dag Klarie!
Hoppa, dat heb je goed gedaan zeg!
Klinkt bijna aantrekkelijk, zo'n bevalling, doe me die maar, hihi...
Geniet van je meid, leuk hoor!

Natalie

Hoi Klarie, gefeliciteerd! Leuk he, drie kinderen?! Ik ben 29 april jl. bevallen (uitgerekende datum was 8 mei) van onze derde, en het is helemaal geweldig met z'n vijfen. Geniet er van!

Groetjes,
Simone

Gefeliciteerd met jullie dochter!! En wat super dat het zo snel is gegaan.. Ik wil daar ook wel voor tekenen.. Voorlopig rommelt het alleen wat. Maar het echte werk zet nog niet door helaas.. Jullie kunnen al lekker genieten met z'n vijfjes! Super!

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan