We hebben een clubje opgericht...

... en ik hoor er ook weer bij!!

Ik mag het natuurlijk eigenlijk nog niet wereldkundig maken, en dat doe ik ook niet. Maar hier kent toch niemand mij, of iemand in mijn omgeving (ja, ik heb een aantal van jullie ontmoet, maar das toch anders...) (en als je met toch kent, dan ben je vast wel wijs genoeg om te weten dat niemand het nog weet en jij dus ook je mond moet houden ;))

Gister testje gedaan!!! Ergens rond 11 augustus komt er een broertje of zusje voor Floor bij als alles goed gaat :):)

Ben wel heel erg dubbel in mijn gevoelens, na alles wat er het afgelopen jaar gebeurd is aan miskramen en erger vind ik het nog veel enger om zwanger te zijn. Gaat alles wel goed. Hoe gaat mijn vriendin die haar kindje heeft verloren hier mee om. Hoe moet ik dit haar vertellen, hoe moet ik daar mee om gaan? Zal bij mij alles wel goed gaan? Waarom eigenlijk, bij haar ging het ook niet goed. Ik ben niet anders dan zij...

Aan de andere kant vind ik het idee van nog zo'n kleintje hier in huis helemaal geweldig. En was ik vorige keer de eerste van drie vriendinnen, nu ben ik de laatste. En Het verschil tussen de eerste en de laatste is net zoveel als vorige keer! Echt super leuk!! Dus wellicht in Maart weer een fotoshoot met drie zwangere vriendinnen...

Morgen komt mevrouw van moeders voor moeders al op bezoek. Jammer dat het augustus mama's forum er nog niet is, anders had ik daar alles al kwijtgekunt :p

Liefs,

T

Owww wat een super nieuws!! Probeer zoveel mogelijk te genieten van je zwangerschap, hoewel ik begrijp dat het een heftig jaar voor jou geweest is!!

Gefeliciteerd!!! x

Gefeliciteerd,begrijp goed je gemengde gevoelens,maar probeer ook te genieten van dit nieuwe wondertje in je buik!
meestal gaat het goed he!maar als je het zo dichtbij zie gebeuren begrijp ik wel dat moeilijk is.is en blijft een wonder om een gezond kindje te krijgen.
misschien brutale vraag:maar waren jullie wel bezig voor een 2de kindje?
liefs jootje

Gefeliciteerd! Probeer je niet te druk te maken wat er allemaal mis kan gaan, want 't gaat veel vaker goed dan dat het niet goed gaat!
Geniet ervan.
Liefs

@mamajo: we wisten dat we snel weer een tweede wilden, maar dat hadden we een beetje uitgesteld. Ik ben echter nooit meer aan de pil gegaan. Eerst deden we nog aan de kalendermethode, maar later ook niet meer.
Ik had zoiets van het kan nog wel 10 jaar duren voordat ik het niet meer eng vind, als dat al ooit over zou gaan. Bovendien ben je ook niet in een keer zwanger.

Het is ook niet dat ik er niet blij mee ben, het is meer dat ik er veel minder onbezorgd in ga. Ik had verwacht dat het de tweede keer makkelijker zou zijn, omdat je zou weten hoe het zat. Maar helaas. Ik heb de neiging om iedere dag een test te doen om te kijken of ik nog zwanger ben...

Liefs,

T

OOOOOOOHHHHHHHHH wat gaaf!!!!!!!! Lieve meid, van harte gefeliciteerd en het is je van harte gegunt!! Reden te meer om nog harder te oefenen hier :).

Heel goede zwangerschap toegewenst!!

HOERA! Wat een mooi nieuws! En gek dat je een dubbel gevoel hebt? Absoluut niet! Mooi zoals je het omschrijft: het kan nog wel 10 jaar duren voor ik het niet meer eng vind... dat heb ik ook!

Nu je weet wat je hebt, dringt de kwetsbaarheid ervan veel meer tot mij door. Ik heb meer te verliezen dan eerst lijkt wel.

Nou niet teveel tobben, is niet goed voor die kleine erwt, geniet ervan!

Whaaaaah, gefeliciteerd! Oh jee, ik ben ook steeds meer geneigd om die pil door het toilet te spoelen en er weer voor te gaan! Ik denk dat m'n man gek wordt trouwens!

Probeer er van te genieten hoor! Ook al is het moeilijk....

Terug
Bovenaan