We hebben een dochter Esra

Donderdag 11 juni om 11.24 uur is onze dochter Esra geboren. Ze weegt 3290 gram en heeft een donkere bos haar. Een heerlijk meisje.

Woensdag ochtend zijn bij mij de vliezen gebroken. Ik twijfelde nog maar na een testje door de verloskundige werd bevestigd dat het inderdaad vruchtwater was wat ik verloor.
's Middags kwamen er weeën maar die waren erg onregelmatig en dat zijn ze ook gebleven tot en met 's avonds laat en toen is het opgehouden en ben ik in slaap gevallen. 's Nachts nog wel weer onregelmatige weeën gehad maar die zetten ook maar niet door.
Donderdag 's morgens tussen 8.15 uur en 8.30 uur moesten wij in het ziekenhuis zijn omdat ik dan langer dan 24 uur met gebroken vliezen liep. Daar werd eerst een ctg gemaakt om te kijken hoe het met de kleine was. Nou die deed het prima.
Rond half 10 hebben ze bij mij de vliezen goed door geprikt en gekeken of ik al ontsluiting had. Ik had toen 2 cm.
Ik kreeg een infuus om de weeën op te wekken. Nou die weeën die kwamen!!!
Om 11.24 uur was Esra er!!! Wat een bevalling!!!  

Gisteren  om 12.00 uur zijn Esra en ik thuis gekomen. Esra doet het goed. Soms is ze nog wat misselijk maar het lijkt er op dat het beter word.
Vera vind Esra wel interessant maar verder snapt ze er weinig van.
En ik?? Ik voel me ook goed...nu lekker genieten van mijn gezin....

Wat lekker voor je dat je je meisje in je armen hebt  liggen!

Een symbolische naam of niet; het betekent toch iets van 'hoop op of geboorte van nieuw leven' ?

Een verloskundigeprkatijk hier in de buurt heet zo namelijk.

Van harte meisjes!

Hé Sibje,

gefeliciteerd!! Een dochter erbij, wat leuk !! Kan vlot gaan hè, na die weeopwekkers... ik weet er alles van hihi... bij Devan was het zelfs nog vlotter, binnen drie kwartier... nou meid, geniet lekker van je dames, en we wachten natuurlijk op foto's!

Wat een verhaal.... fijn dat je het met ons wil delen.
Ik wacht nog steeds in spanning af, dus vind het fijn om jullie verhalen te lezen.

Heel heel heel veel geluk en gezondheid samen als gezin.

Liefs Mirella

Terug
Bovenaan