We hebben een druktemaker :)

Vanmorgen weer naar de verloskundige geweest.
Zit nu op 11 weken en een paar dagen,
en we hebben weer een echo gehad.
Ons minimensje is het dubbele van 3 weken geleden, en beweegt druk van alle kanten!
Geweldig, alles dus helemaal goed!
Nu bezig met kinderopvang en kraamzorg...
Hebben jullie al nagedacht over kraamzorg?
Ik kom uit Overijssel, misschien nog meer dames?
En hoeveel blijven jullie werken?
Ben benieuwd!
Liefs

Hee llinde,
aah wat fijn dat de baby lekker druk is.
ik ben volgende week 11weken,
en heb maandag de echo hoop dat alles nog zo goed is als een week geleden,
ik ga me wel aanmelden bij kraamzorg,
ik kom ook uit Overijssel,
ik werk 15uur in de week,
jij?

Liefz Simone

Heej,
welk kraamzorgbureau ga je kiezen dan?
Ik twijfel tussen naviva en vvt.
Ik werk nu nog 30 a 35 uur.. en ga straks 20 tot 25 uur werken. Vind het allemaal wel erg lastig om te beslissen, maar we zien wel hoe het bevalt in het nieuwe jaar :)

Hoi llinde,

wat leuk he om te kijken.. wij moeten vrijdag bloedprikken en dan over twee weken weer een echo.. van mij mogen de weken voorbij gaan..

Kraamzorg moet ik nog aanvragen.. ben wel deze week bezig geweest met kinderopvang. Ik werk nu 36 uur en wil straks 27 uur gaan werken.. mijn ouders passen dan 1 dag op en we willen twee dagen flexibele opvang ivm dat mijn ma ploegdienst werkt.. as. donderdag gaan we bij een kinderopvang hier in de buurt kijken..

Liefs Laurie

Hey,

Wat leuk om je kleinje zo te zien, heerlijk zeg!

Ik woon ook in Overijssel en ik heb hele goede ervaringen met BTK. (kraamzorg) Zo goed dat ik nu alweer heb gevraagd of ze willen kramen bij ons.
Ik werk als gastouder, gemiddeld 3 dagen per week, soms 4. Dat blijf ik wel doen, maar er gaat 1 kindje vanaf, die gaat naar school strakjes, dus dat wordt wat russtiger. Dan hou ik er nog 3 over, plus, als het goed gaat, drie eigen kids. Ben benieuwd hoe dat gaat. (in uren 33- 65 uur per week, maar soms zijn dit dubbele uren)

Wat leuk ! Lekker genieten nu !
Wat hebben sommige meiden vele echo's zeg, hier in Zuid Holland krijg je er maar 1 rond de 12 weken.

Ik heb nog geen kraamzorg aangevraagd, hier is er ook niet heel veel keus, maar die we al 2x gehad hebben was prima, we hebben ook toevallig 2x de zelfde kraamzuster gehad nu hopen dat ze weer kan komen.

Ik werk 24 uur per week, elke woensdag en vrijdag en om het weekend, op vrijdag past mijn vader op en op woensdag stem ik mijn dienst af op die van mijn man...dus ideaal zo...:)

super he om je kleintje te zien op de echo
heb zelf vandaag ook een echo gehad. ben zelf pas ruim 7 weken, maar vond dat ik al best veel kon zien. je zag al echt de contouren van een baby en een prachtig kloppend harte, dat vond ik toch ook wel heel belangrijk nadat het in feb fout was gegaan.

@poekie: als het een keer mis is gegaan heb je recht op een extra echo rond de 7 weken.

Terug
Bovenaan