We hebben een prachtige dochter gekregen!!!

Dag allemaal,

Afgelopen dinsdag, 20 maart, één dag na de uitgerekende datum, is onze prachtige dochter Mijntje Elisabeth geboren! 51 cm en 3320 gram.

Ik ben thuis bevallen, na een weekend voorweeën na verlies van de slijmprop. De weeën werden regelmatig rond half 5 's middags en na een avond en nacht deze opgevangen te hebben, werd ze 's morgens om half 7 geboren.
Ik kijk met een goed gevoel terug, géén paniek gehad, rustig gebleven ondanks persdrnag die begon bij 6 cm. ontsluiting en grote opluchting toen ik na het breken van de vliezen door de VK mee mocht gaan werken. Géén knip, beetje schaafwondjes maar met slechts twee hechtinkjes ben ik er goed van af gekomen...
Mijntje drinkt prima aan de borst en laat zich goed troosten als ze huilt. Vandaag is het een dag van koolbladeren in de bh, want ik heb enorme stuwing! Maar zolang zij het goed doet interesseert het me weinig.
Ze

Mijn man en ik zijn er van overtuigd dat we het mooiste meisje van de wereld hebben gekregen, we zijn ontzettend trots, blij en dankbaar.

Zo, nu terug het bedje in.
Meiden die nog gaan bevallen; hou vol die laatste loodjes!
Jonge moeders; geniet van jullie kleintje!

Pietje

He pietje,

gefeliciteerd met het op een na mooiste meisje van de wereld, na die van mij natuurlijk (hihi) nee hoor je eigen kind is het allermooiste natuurlijk!!!

Geniet ervan en lekker dat het allemaal zo vlot is gegaan...geweldig dat je het niet zwaar vond om persweeen weg te puffen met 6 cm, ik heb met 9 cm de hele wereld vervloekt (maar dat was na een rit me de ambulance met zwaailichten en sirene) dat ik nog moest wachten

Petje af dus!!!

Heel veel geluk,

Liefs Yvonne, mama van ilse 14-02-04 en Naomi 15-03-07

Terug
Bovenaan