we hebben een ritme!

Jaja we hebben dan eindelijk een lekker ritme! Jason zit nu eindelijk op 5 voedingen van 180 cc en slaapt van 22:30 tot 7:00 a 8:00 de volgende morgen! Eindelijk!! Hihi kan ik tenminste van de week met een gerust hart naar het CB en kunnen ze niet miepen dat hij te veel drinkt ons dik trommetje haha!! :D

Liefs

Devin heeft ook eindelijk een ritme. Ook hij zit op de 5 a 6 voedingen en slaapt ook 's nachts door. Heerlijk.

Janne, jij geeft Jason 180cc, hoe zwaar is hij?

Ik geef Devin 160cc, hij weegt 5,5 kg. Maar ik heb het idee dat het te weinig is. Niet dat hij huilt als zijn flesje op is, maar 's ochtends komt hij om de 2,5 - 3 uur.

groetjes Sabrina

hey Sabrina,

Ik moet donderdag weer naar het buro, dan is hij tien weken en weet k hoe zwaar hij is. Ik merkte het aan Jason omdat hij ook sneller kwam, soms al binnen 2 uur! Nu zit ik weer netjes op 3,5/ 4 uur. Dus probeer het gewoon een keer of hij het op kan en of hij er last van heeft?!

Liefs

hey Sabrina,

Ik moet donderdag weer naar het buro, dan is hij tien weken en weet k hoe zwaar hij is. Ik merkte het aan Jason omdat hij ook sneller kwam, soms al binnen 2 uur! Nu zit ik weer netjes op 3,5/ 4 uur. Dus probeer het gewoon een keer of hij het op kan en of hij er last van heeft?!

Liefs

Terug
Bovenaan