We hebben een tijgeraar in huis!

Wow! Onze kleine vent kan ineens tijgeren. Niks niet eerst achteruit, gewoon recht vooruit. Hij heeft een hele tijd droog gezwommen op de grond en deed verder niks en ineens kan hij het. Mijn oudste wordt er na 1 dag al helemaal knetter van, want hij komt natuurlijk op al zijn mooie spulletjes af en wil deze komen 'proeven'.

Ben zo verbaasd dat hij het ineens doet.

Nou gefeliciteerd. en succes voor de oudste, niets zal meer veilig zijn.
Hier gelukkig nog niet echt tijgeren, een heel klein begin achterwaards, maar het blijft nog bij rollen rollen en rollen, is heel erg leuk.

goed hoor!! Hier is het nog lang niet zo ver...tenminste dat denk ik...fleur heeft 2 weken geleden voor het eerst gerold van rug naar buik! Sindsdien niet meer..dus het tijgeren zal nog wel ff duren!

Wij hebben plavuizen dus leg ik Xairo nog niet echt op de grond, is een beetje koud en hard.

Lijkt me wel leuk als hij zou gaan tijgeren. Misschien dat hij dan ook niet meer zo vaar verdrietig is. Ik blijf hopen bij elke stap dat het vele huilen stopt.

Yeeaahhh !!!!! Wat goed zeg!!! Ontzettend leuk om te zien dat ze zo opeens iets kunnen.
Quinn doet wel pogings, maar vooruit wil nog niet eht lukken, dus meneertje heeft besloten om dan maar achteruit te gaan hahaha.
Nu wordt het opletten geblazen en ze kunnen opeens ook heeel snel zijn. Succes.

Terug
Bovenaan