We hebben een ZOON!!!!!

Hallo dames,

Met trots wil ik jullie vertellen dat ik op 6 mei, om 09.06 uur ben bevallen van een prachtige zoon! We noemen hem MATTEO.

De bevalling is heel snel gegaan, we waren om kwart voor 7 in het ziekenhuis, om 5 voor half 9 braken de vliezen, toen had ik 5 cm ontsluiting. Meteen toen de vliezen waren gebroken kreeg ik een geweldige weeënstorm, en om 9 uur had ik al 10 cm ontsluiting. Dus toen mocht ik persen en 6 min. later was hij er al.

Marcel en ik waren helemaal overdonderd dat het zo snel ging. En dan ook nog het feit dat we een zoon kregen, waar we dus echt nooit op gerekend hadden. Ik bedoel, na 3 dochters ga je er wel vanuit dat de 4e ook een dochter is. Al met al dus een grote verrassing. We zijn natuurlijk supertrots op ons wondertje!

De meiden vinden het helemaal geweldig, willen overal bij helpen en steeds knuffelen en kusjes geven. Wat dat betreft heeft hij 4 moeders.

Matteo is een erg makkelijk ventje, slaapt veel en drinkt prima..

Hierbij nog 2 foto's van onze kanjer:

Liefs een trotse Annemarie!

Jeetje mina!! Een zoon!!! Wie had dát gedacht!!!

Van harte gefeliciteerd!!! Wat zullen jullie ongelooflijk trots zijn zeg..

Nu mag je net als wij aan al dat roze, gaan wennen aan al dat blauwe!! Hihihi..
Geniet er maar lekker van..

Laat je maar lekker verwennen want je hebt weer een geweldige prestatie geleverd! Wat een mooi kereltje!

Esmé mv kay en Gwen

Wouwie!!!!!!!!!!! Na 3 meiden een zoon!

Gefeliciteerd ! Ennuh een superbevalling zeg! Veel last van naweëen? Ik had dat nl wel bij Stan die een bevalling had van 2,5 uur.

Wat Esmé zegt, lekker wennen aan al het blauwe en de stoere shirtjes en broekjes. Nu kan je jezelf echt weer met goed fatsoen uitleven in de babykleertjeswinkel.

(ps: ik ben best wel een beetje trots op jou met je 4 kids, super toch!)

Liefs Jeske
mv Ilse en Stan

Hey!

Gefeliciteerd! ( en de andere 3 mama's en papa ook natuurlijk, hihihi!)
Helemaal geweldig zeg: een jochie! Wat zullen jullie verbaasd zijn geweest. Dat had ik namelijk al  met een meisje na een jongen: kunnen we ook meisjes maken dan??
En wat een droombevalling zeg, knap gedaan Annemarie...
En dan nog iets: wat ben je heerlijk vlot met de foto's, jij weet hoe je ons tevreden moet houden....
Lekker genieten van jullie kleine grote kerel nu..

Liefs, Marieke   Thomas & Nina   & "joep"

Wauw, helemaal te gek zeg!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Kan me voorstellen dat je helemaal verbaasd was. Maar wel heel erg leuk.
Fijn dat de bevalling zo goed is verlopen. Hopelijk voel je je nu ook goed en kun je heerlijk genieten van je grote gezin!
Erg leuke foto's.

Groetjes
Geeske, Wieteke & Freek.

Terug
Bovenaan